Mercedes-Benz design-filozófia

„A design új korszaka“

A legjobbat vagy semmit – a Mercedes-Benz márka törekvése a vezető szerepre érvényes az autódesignban is. A járművek látványa és tapintása az első pillanatban tegye nyilvánvalóvá a Mercedes-Benz igényét az első pozícióra, és fejezze ki a márka értékeit, a „tökélyt“, az „elragadtatást“ és a „fenntarthatóságot“.

Ez okból dolgozta át a márkapozíció analógiájára Prof. h.c. Gorden Wagener és csapata az elmúlt hónapokban a Mercedes-Benz design-stratégiáját, amely a jövő járműveiben érvényesülő három premisszában nyilvánul meg:

  • „A Mercedes-Benz páratlan hagyományának ápolása“,
  • „Innovációk előmozdítása“ és
  • „A jövő alakítása“.

Gorden Wagener:

Az F800 Style és a Shooting Break koncepcióautókkal első ízben pillantahtunk be a Mercedes-Benz jövőbeli design-irányvonalába.

Oldal ajánlása