Aktuális témakörök.

Példamutató megbízhatóság, magas hasznos terhelés, alacsony fogyasztás.

Az új Axort mintha az építőipar és az építőipari szolgáltatások nehéz kihívásaira teremtették volna: új hűtőrácsával nemcsak megjelenése lett megnyerőbb, hanem a nagy hasznos terhelésnek, a két, a használat követelményeihez alkalmazkodó vezetőfülke-változatnak, és a robosztus, megbízható technikának köszönhetően a 18-tól 32 t-ig terjedő járműosztályban kompromisszumokat sem kell kötnie. Akár nehéz építőipari szállításról közúton, akár nagy vonóerőt igénylő bevetésről van szó könnyű és közepes terepen: A testre szabott hajtásláncok gondoskodnak az új Axor magas fokú gazdaságosságáról – például nagy vonóerejű, megbízható és takarékos BlueTec®-motorokkal, hosszú karbantartási periódusokkal és extraként Mercedes PowerShift váltóautomatikával* is.

Kívánságra az új Axor a szigorú EEV** kipufogógáz-szabványt teljesítő motorokkal is rendelhető. A vezetőfülkében számos új, praktikus részlet gondoskodik a kényelemről vezetés és munka közben – az alapfelszereléshez tartozó, grafikus kijelzésre képes kombinált műszertől, a multifunkciós kormánykerékkel az ülések új formáján keresztül, melyek mostantól beépített fejtámlákkal*** rendelkeznek, az új, kívánságra rendelhető tárolóhelyekig és tárolórekeszekig a motoralagúton.

Az új Axor természetesen számtalan változatban rendelhető: billencseink, betonkeverőink és platós teherautóin bizonyítják, hogy mi mindent képes az új Axor megmozgatni az építőiparban. Teljesen mindegy, hogy két, három, vagy négy tengelyen.

* Axor nyergesvontatókhoz és platós teherautókhoz 265 kW-tól és Axor 6x4 és 8x4 betonkeverőkhöz rendelhető

** extraként rendelhető az Axor 210 kW-os és 240 kW-os típusokhoz, 2011/03-tól a 265 kW-os, 295 kW-os és 315 kW-os Axorhoz, 2011/05-től a 175 kW-os és 188 kW-os Axor-hoz

*** lehajtható merev ülésnél az utasoldalon és extraként rendelhető középső ülés esetén a fejtámlák továbbra is külön vannak felszerelve