Szervizszolgáltatások
Diplomatic Sales
A designnal, amely jelentősen hozzájárul a márkakép alakításához a nyilvánosságban, a gépkocsi különlegessé válik. A Daimler designrészlegének formatervezői a hagyományos és a modern feszültségterében már ma a jövő autóin dolgoznak.
A designerek számára alapvető fontosságú a mindenre kiterjedő formaalkotás igénye, hiszen a Daimler AG termékeinek és márkáinak tökéletes megjelenéssel kell fellépniük. Ezért a Gorden Wagener, a Daimler designfőnöke vezette, világszerte tevékenykedő csapat tervezi a vállalat összes márkáját és termékét az autóktól kezdve egészen a konszernmárkák teljesen átfogó Corporate Design-jáig. A formatervezők ennek alapján minden olyan érintkezési ponttal foglalkoznak, ahol az ügyfél találkozhat a vállalattal, de egyúttal gondjuk van az összélmény kialakítására is. Azzal az igénnyel munkálkodnak, hogy a vállalat nemzetközi luxusmárkaként legyen elkönyvelve, a luxust ugyanis nem csupán egy autómárkához kapcsolódó jellemvonásként, hanem életstílusként értelmezik.
Folyamatosan a Mercedes-Benz mint főmárkára összpontosítanak, amelynek az érzéki tisztaságot középpontba állító designfilozófiája egy modern luxust határoz meg. A luxus ma a divatos dolgokon túlmutató időtlenséget jelenti. A valódi luxus ritka, és ezért rendkívüli igény van rá. A valódi luxus fogalma esetén nem annyira a materiális értékekről, hanem sokkal inkább az érzelmekre ható, autentikus élményekről, valamint elsősorban a lényegtelen elengedéséről, és a lényeges dolgokra való redukcióról van szó. Ennek megfelelően a legmodernebb technika és a hagyományos kézműves mestermunka kombinációja és a valódi élményszerűség kerül egyre jobban középpontba.
Az érzéki tisztaság filozófiája tömören megfogalmazza a márka egyik fontos aspektusát, mégpedig az érzelem és az intelligencia bipolaritását. A formatervezők szándéka szerint egy Mercedes-Benz designja legyen szép és intelligens, avagy lényegében "hot and cool". A Mercedes-Benz termékeit könnyű megszeretni, hiszen ellenállhatatlanok – erre vonatkozik a "hot" fogalma. Ez szimbolizálja a márka lényegének egyik oldalát, amelyet Gottlieb Wilhelm Daimler és vele együtt a korai versenyautók, valamint a klasszikus automobilok határoznak meg. A másik oldal jelképe a ráció, a márka lényegének az a része, amelyet Carl Friedrich Benz képvisel. Ezen az oldalon áll a lényegesre való redukálás és a technika – azaz amitől a termékek "cool"-nak számítanak: valami váratlan, meglepő és soha nem látott. A formatervezők ezt a filozófiát követve nemcsak automobilokat alkotnak, hanem a modern luxus teljes világát megálmodják.
A designfilozófiát a designkódexszel határozzák meg. Ez hat irányelven alapul, amelyeket az egyes modelleknél megfelelően értelmeznek. Ennek köszönhetően minden modellcsalád önálló karaktert kap, ugyanakkor mindig felismerhető mint MercedesBenz.
9 463 000,- Ft-tól
7 298 600,- Ft-tól
12 326 620,- Ft-tól
10 468 520,- Ft-tól
12 576 720,- Ft-tól
8 907 690,- Ft-tól
19 131 660,- Ft-tól
16 533 710,- Ft-tól
14 807 780,- Ft-tól
13 845 920,- Ft-tól
14 729 840,- Ft-tól
17 217 770,- Ft-tól
36 468 000,- Ft-tól
14 823 020,- Ft-tól
21 434 630,- Ft-tól
23 404 400,- Ft-tól
26 843 660,- Ft-tól
32 518 300,-Ft
45 726 300,- Ft-tól
31 568 340,- Ft-tól
11 329 580,- Ft-tól
39 930 020 Ft-tól
43 566 030,- Ft-tól
12 536 080 Ft-tól