Nagyobb tér, több hasznos hely.

Tágas, rugalmasan kihasználható raktér.

A négy járműhossz közül a leghosszabbal és a három tetőváltozat közül a legmagasabbal akár 17 m³ raktérfogat áll rendelkezésre a Sprinter zárt áruszállítóban. Az 5500 kg-os össztömeg-változat maximális terhelése 3144 kg. Az elsőkerék-hajtású gépkocsik a hátsókerék-hajtásúakkal szemben a még nagyobb raktérrel és a 80 mm-rel alacsonyabb csomagtérpadlóval győzik meg. Ezen túlmenően 50 kg-mal nagyobb terhet szállíthat, mint az elődmodell hátsókerék-hajtású gépkocsijaival. Számtalan ügyes megoldás optimalizálja és könnyíti meg a tágas raktér kihasználását.

    További lehetőségek, amelyek hozzájárulhatnak a raktér rugalmas kihasználásához:

    • Raklapkitámasztó a tolóajtó fellépő részén, amely stabilizálja a rakományt az ajtó környékén és különösen euro raklapok vagy rácsos dobozok szállításánnál jön jól
    • Terhelhető belső kerékjáratok, amelyek a faborítás miatt javítják a raktér kihasználhatóságát és védik a belső kerékjárati lemezeket a sérülésektől
    • Belső tetőcsomagtartó[1], amely a külső tetőcsomagtartónál jobban védi a rakományt a szennyeződésekkel és a lopással szemben
    • 2 LED-es fényszalag a tető alatt, a belső tér jóval világosabb, árnyékmentes megvilágítása érdekében, könnyebb tájékozódást biztosítva be- és kirakodásnál
    • Könnyített műanyagpadló alacsonyabb felületi nyomással rendelkező rakományokhoz, amely a fapadlóhoz képest akár 18,58 kg-mal nagyobb terhelhetőséget hoz magával
    • 3 különböző belső burkolat: a robusztus burkolattól az akár tetőig bővíthető rögzítőöves megoldáson át a stabil, mosható teljes védőburkolatig
    • Rögzítőszemek szériában bármilyen padló esetén, a számuk a jármű hosszától függ

    [1] A belső tetőcsomagtartó előreláthatólag 2018 második negyedévétől elérhető.

    Sprinter

    Zárt áruszállító

    Áttekintés

    Műszaki adatok és felszereltség