#STAYHOME

Márkaképviseleteink működési rendje

Információ


Márkaképviseleteink működési rendje

Információ


Márkaképviseleteink működési rendje

Tisztelt Ügyfeleink!

Meglévő és leendő ügyfeleink, valamint munkatársaink egészsége és biztonsága a legmagasabb prioritással bír számunkra.

A hivatalos szervek koronavírus-járvány (a továbbiakban: COVID-19) terjedésének lelassítását célzó útmutatásai alapján és a COVID-19 világjárvány súlyosbodása miatt anyavállalatunk 2020.03.17-én úgy döntött, hogy az európai létesítmények többségében két hétre felfüggeszti a gyártási tevékenységet és bizonyos területeken az adminisztratív munkát is.

Márkakereskedéseink és Márkaszervizeink lehetőségeikhez mérten állnak továbbra is rendelkezésre!
 

Mercedes-Benz márkaképviseletek


Felhatalmazott Mercedes-Benz Partnereink munkatársai természetesen ebben az időszakban is az Önök rendelkezésére állnak. A kormányrendeletnek megfelelően a jármű és alkatrész értékesítés tevékenység maximum 15h-ig folytatható, de telefonon és digitális csatornákon keresztül később is elérhetőek a kollegák.
A műhely tevékenység zavartalanul folytatódik, de kérjük tájékozódjon a pontos nyitva tartási időkről, mert az telephelyenként eltérhet. Mivel a folyamatos működés biztosítása érdekében csökkentett, helyenként váltott létszámmal dolgozunk, ezért a várakozási idő ügyintézőinknél esetenként megnövekedhet.

Vevőszolgálati és szervizszolgáltatásainkat amennyiben szükséges, a vonatkozó szabályozási követelményektől függően akár sürgősségi személyzettel is ellátjuk, biztosítva ezzel többek között a válság kezelésében kulcsfontosságú szerepet játszó mentőautók, teherautók és egyéb járművek javítási munkálatainak műhelyeinkben történő elvégzését.

Az alkatrészellátás jelenleg biztosított az alapvetően szükséges alkatrészek esetében. Mivel a járművek üzemképességét biztosító cserealkatrészeket elsőbbséggel kell kezelnünk, ezért azok az alkatrészek, amelyek nem befolyásolják a járművek üzemképességét, bizonyos esetekben késéssel érkezhetnek, mivel ezek rendelése jelen helyzetben nem priorizálható.

Ügyfeleink és munkatársaink egészsége rendkívül fontos számunkra. Ezért a vállalatunk és hivatalos partnereink minden szükséges intézkedést megtesznek annak biztosítása érdekében, hogy a nyitva maradó telephelyeinken dolgozó kollégáinkat megvédjék a fertőzés ellen. Ennek megfelelően természetesen betartjuk az összes hivatalos követelményt a vírus terjedésének lelassítására.

A COVID-19 továbbterjedését elkerülendő szükségünk van azonban az Önök segítségére is.

Azon ügyfeleinket,

  • akik az elmúlt napokban veszélyeztett területen jártak, vagy

  • akik COVID-19-cel fertőződtek, vagy

  • akiknél felmerül az fertőzöttség gyanúja, vagy

  • akik igazoltan COVID-19-cel fertőzött személlyel érintkeztek,

kérjük, hogy ne keressék fel telephelyeinket!

Amennyiben nem biztosak abban, hogy a fenti kritériumok egyike vagy több azok közül akár több is érvényes Önökre, kérjük, hogy telefonon vegyék fel a kapcsolatot partnereinkkel, így információkhoz juthatnak, illetve választ kaphatnak az esetlegesen felmerülő további kérdéseikre. Többek között a szolgáltatásaink aktuális rendelkezésre állási szintjéről is, amit a napról napra változó körülmények nyilvánvalóan érinteni fognak.

Mindenképpen ajánljuk tehát, hogy telephelyeink felkeresése előtt vegye fel a kapcsolatot partnereink kollégáival!

 

Mercedes-Benz márkaképviseletek

 

Természetesen folyamatosan nyomon követjük a járványhelyzet alakulását, és szükség esetén további intézkedéseket vezetünk be. Az ilyen intézkedésekről szintén értesítjük Önt. Ha a jelenlegi krízishelyzet lecsillapodik, a telephelyeink működése normál módon folytatódik majd.

Vészhelyzet esetén a maastrichti ügyfélszolgálati központunk munkatársai koordinálják a sürgős eseteket - akikkel

  • a 00800 1 777 7777 vagy 06-1-2355301 (ha Ön személygépkocsi-tulajdonos)

  • a 00800 3 777 7777 vagy 06-1-3285303 (ha Ön transzporter-tulajdonos)

  • és a 00800 5 777 7777 vagy 06-1-3285304 (ha Ön teherautó-tulajdonos)

telefonszámokon lehet kapcsolatba lépni.

FONTOS: ügyfélszolgálatunk egyéb ügyekkel kapcsolatban (reklamáció, időpont egyeztetés, Mercedes me panasz) esetén kizárólag online/emailben fogad megkereséseket:

cs.hu@cac.mercedes-benz.com

Társadalmi felelősségünk teljesítéséhez mindent meg kell tennünk, ezért saját és mások biztonsága érdekében mindenekelőtt kérjük, hogy próbáljon meg otthon maradni és hívja fel erre Ön is minél több ember figyelmét!

Vigyázzunk egymásra és maradjunk egészségesek!


Az Ön Mercedes-Benz Csapata