Az élet egy verseny.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé.

Motorváltozat


Nem mindennapi, de tökéletesen megfelel a mindennapi használatra.

Motorváltozat


Nem mindennapi, de tökéletesen megfelel a mindennapi használatra.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Sportos,

    320 kW-os<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (435 LE) teljesítmény a 3,0 literes motorral.

    Erőteljes sprint: elegendő

    4,5 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Meglepően sokoldalú, összetéveszthetetlenül AMG GT: a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupé.
    Az új Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé egy lenyűgöző sportautó teljesítményét egy elegáns négyajtós hétköznapi használhatóságával ötvözi. A mélyen lenyúló motorháztető, a domináns frontrész és az erőteljes felépítés által fémjelzett kifejező designban egyértelműen kiütköznek a négyajtós Coupé sportos génjei. Elég, ha megnyomja a Start gombot, hogy vitathatatlanná váljon: a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupénak az élen van a helye. A 320 kW (435 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű, innovatív és nagyon jó hatásfokú soros hathengeres motornak, az aktív aerodinamikának és az AMG SPEEDSHIFT TCT 9 fokozatú sebességváltónak köszönhetően pedig meg is őrzi elsőségét.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,4 - 9,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 215 - 209 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az értékek az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerinti „NEDC-CO2-értékek“. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Erőteljes,

    430 kW-os<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (585 LE) teljesítmény a V8-as biturbó motorral.

    Elegendő

    3,4 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Lélegzetelállító Gran Turismo-ként a Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4 ajtós Coupé a legjobb útitárs mindazoknak, akik nagyra értékelik a káprázatos teljesítményt, komfortot és sokoldalúságot. A rendkívüli dinamikát bámulatos hatékonysággal ötvöző, ultramodern, erőteljes V8-as biturbó motor valamennyi fordulatszám-tartományban lenyűgöző vezetési élményt biztosít. Az olyan innovatív technológiák, mint pl. a teljesen variálható 4MATIC+ összkerékhajtás, valamint a szériafelszereltséghez tartozó hátsótengely-kormányzás az autósport színvonalán álló vonóerő-átadásról és irányíthatóságról gondoskodnak a V8-as motoroknál. Az AMG SPEEDSHIFT MCT 9 fokozatú sebességváltó a RACE START funkcióval lélegzetelállító sprinteket tesz lehetővé: mindössze 3,4 másodperc elegendő, hogy 0-ról 100 km/órára gyorsuljon a gépkocsi.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,2 - 11,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 256- 252 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az értékek az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerinti „NEDC-CO2-értékek“. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Még erőteljesebb,

    470 kW-os<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (639 LE) teljesítmény a V8-as biturbó motorral

    Kirobbanó sprintek: elegendő

    3,2 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Az autóversenyzés szintjére emelt menetdinamika, kirobbanó sprintek, kitűnő komfort. A Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupé a négyajtós modellcsalád legelőkelőbb helyén áll. Az AMG dinamikus motortartóbakok a 470 kW (639 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű motor és a karosszéria közötti lehető legjobb kapcsolatról gondoskodnak minden menet közbeni helyzetben. Az elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű – különösen a sportos vezetési stílusnál – még jobb kigyorsítást tesz lehetővé a kanyarokból. A négyajtós Coupé nemcsak azzal tűnik ki, hogy mindössze 3,2 másodperc elegendő, hogy 0-ról 100 km/órára gyorsuljon, hanem azzal is, hogy a kiegészítő RACE menetprogramnak és a Drift üzemmódnak köszönhetően a rendkívül sportos vezetési manőverekre is képes. Ráadásul a díszítőelemmel ellátott, repülőgépszárnyra emlékeztető markáns gépkocsiorr már első ránézésre félreismerhetetlenül jelzi: itt egy Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé érkezik.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az értékek az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerinti „NEDC-CO2-értékek“. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Külső megjelenés


Esztétikus. Atletikus.

Külső megjelenés


Esztétikus. Atletikus.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés

Koncentrált. Energia.

A Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupé teljes mértékben az AMG designfilozófiájának jegyében született: érzéki tisztaság, markáns arányok és tekintélyes megjelenés.

Nagyobb tér, több erő, még bizsergetőbb érzés – az új Mercedes-AMG GT 4 ajtós új dimenziókba emeli a vezetési élményt. Nem is lehet kérdés, hogy melyik Performance családhoz tartozik ez a sportautó. A Coupé minden részletében ott rejlik az autósportos örökség, amellyel a négyajtós telivér sportkocsivá válik.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés

Kicsattan az erőtől.

A Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupéra hátulról rápillantva az izmos vállrész, a lekerekített far és a messze kiálló kerékdobok is hangsúlyozzák, hogy a gépkocsi a GT család tagja.

A rendkívül keskeny LED-es hátsó lámpák a futófényes irányjelzőkkel, a csomagtérperem jellegzetes vonala és a több fokozatban kitolható vagy az opcionális, nem állítható hátsó légterelő olyan érzelmeket kelt – amit már csak a gázpedál lenyomása fokozhat. Amikor aztán az AMG Performance kapcsolható kipufogórendszer összetéveszthetetlen hangja is felhangzik, az maga a színtiszta GT életérzés.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: Külső megjelenés

Követi az ideális ívet.

Az új Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé frontrészének látványa elegendő ahhoz, hogy eloszlasson a gépkocsi származására és teljesítményére vonatkozó bármilyen kételyt. Lehetetlen nem észrevenni a rokonságot a klasszikus AMG GT-vel.

A keskeny MULTIBEAM LED fényszórók, a motorháztetőre helyezett két powerdome, a nagyméretű légbeömlők és az AMG-re jellemző hűtőrács olyan szembetűnő ismertetőjegyek, amelyek sejtetik a járműben rejlő óriási energiát. Az AMG GT R-hez hasonlóan itt is az úgynevezett AIRPANEL, a középső légbeömlő előtt elhelyezett hűtőzsalu javítja tovább a gépkocsi aerodinamikai hatékonyságát.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés

Szabad stílussal.

Az elegancia és a színtiszta sportosság találkozása: a keret nélküli oldalablakok és a lapos, nagymértékben hátrafelé döntött szélvédő a klasszikus coupéalak játékos újraértelmezése.

A hátsó üléssor szinte átmenet nélkül illeszkedik az AMG GT modellek karakteres vonalvezetésébe. A Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupé a karcsú oldalával, a széles vállrészével és a messze kiálló hátsó kerékdobjaival egyértelmű üzenetet közvetít: a sportosság új formája négyajtós.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az értékek az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerinti „NEDC-CO2-értékek“. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Utastér


A határtartományban van otthon.

Utastér


A határtartományban van otthon.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér

Célhoz ért. Már akkor, amikor beszállt.

A nappabőr AMG Performance kormányon elhelyezett kiegészítő kapcsolókkal mindent biztosan kézben tarthat: megváltoztathatja sportautója különböző paramétereit és végrehajthatja személyes beállítását.

Az egyénileg konfigurálható kombinált műszeregységnek és a 12,3 colos, színes kijelzővel rendelkező központi médiakijelzőnek köszönhetően mindig szem előtt tarthat minden lényeges információt. Új és egyedülálló: nyolc kijelzőgomb a középkonzolba integrálva és egy kapcsolóelem a kezelőszervek kapcsolósorban.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér

A határtartományban van otthon.

Az új Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupé vezetőtere rendkívül igényes anyagokkal és gyártási minőséggel győz meg. Emellett további érzéki élményt jelent az új AMG illat is.

Biztonság és komfort: a kiváló minőségű exkluzív nappabőr AMG ülések vagy a sportos DINAMICA kárpitozással és színes díszvarrásokkal ellátott AMG Performance ülések kitűnő oldalirányú megtámasztást biztosítanak a kanyarokban.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér

Minden térten elsőosztályú.

Nagyobb tér, több erő, még bizsergetőbb érzés: az új Mercedes-AMG GT 4 ajtós még több helyet és használati lehetőséget kínál. Színtiszta autósportos életérzés egy valódi limuzin kényelmével.

Azáltal, hogy a 4 ajtós Coupéval folytatódott az AMG GT család következetes bővítése, azok számára is elérhetővé válik a sportkocsi szegmens, akik egy a mindennapi használatra alkalmas autót keresnek, ugyanakkor nem szeretnének lemondani a Mercedes-AMG egyedülálló teljesítményéről sem. Az utasteret az egyedi felszereltségi csomagok teszik teljessé.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az értékek az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerinti „NEDC-CO2-értékek“. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Hátsó tér


Elsőrangú helyek hátul is.

Hátsó tér


Elsőrangú helyek hátul is.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: Hátsó tér
A hátsó térben lévő középkonzol Business konzoljának kijelzője.

Három különböző hátsóülés-változat.

Három különböző hátsóülés-változat.

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hátsó tere a legmagasabb szintű komfortot nyújtja. Választhat különálló üléseket, teljes szélességű, nem osztott ülést vagy külön lehajtható üléseket és egy funkcionális Business középkonzolt is. A különálló komfortülések még nagyobb luxust biztosítanak, és igényes hangulatot teremtenek. A hátsó ülőhelyeken utazók hozzáférhetnek a széles körű infotainment és komfort funkciókhoz. Az opcionálisan rendelhető High-Class hátsó tér változatos egyéni beállítási lehetőségeket és olyan komfortfelszereltségeket kínál, mint pl. a temperált pohártartó, a vezeték nélküli feltöltés funkció és az érintőképernyő. A lehajtható üléseknek köszönhetően pedig tovább növelhető a csomagtér. Így a négyajtós coupé a hátsó tér tekintetében is elsőrangú.

Hajtáslánc


Driving Performance – igény szerinti.

Hajtáslánc


Driving Performance – igény szerinti.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtásáról!

Elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű.

Az elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű minden menet közbeni helyzetben, de mindenekelőtt sportos vezetési stílusnál javítja a vonóerő-átadást, és jobb kigyorsítást tesz lehetővé a kanyarokból.

AMG RIDE CONTROL+

A GT-specifikus hangolással rendelkező AMG légrugózású futómű gyakorlatilag két futóművet egyesít magában. A kényelmestől a sportosig: kimagasló teljesítmény minden helyzetben.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimális a kimondottan dinamikus vezetési stílushoz. Sportosan gyors fokozatváltások vagy alig érzékelhető kapcsolási folyamatok – a menet közbeni üzemmódtól függően:

a 9 fokozatnak köszönhetően a motor szinte mindig az optimális fordulatszám-tartományban működik.

AMG hátsótengely-kormányzás

Jobb az autó reagálóképessége: 100 km/órás sebességig a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel ellentétesen történik, ami virtuálisan megrövidíti a tengelytávot. Nagyobb biztonság: 100 km/órától a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel azonos irányú, ami pedig virtuálisan a tengelytáv meghosszabbítását eredményezi.

4MATIC+

Az összkerékhajtás a hátsó és az első tengely variálható összekapcsolását biztosítva optimális nyomatékeloszlásról gondoskodik, ami fokozatmentes átkapcsolást tesz lehetővé az összkerékhajtás és hátsótengely-hajtás között.

AMG dinamikus motortartóbakok

Az AMG dinamikus motortartóbakok a motor és a karosszéria közötti lehető legjobb kapcsolatról gondoskodnak minden menet közbeni helyzetben. A beállítás alapkarakterét a kiválasztott menetprogramok határozzák meg.

Képek és filmek


A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé galériája.

Képek és filmek


A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé galériája.

Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – külső megjelenés
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér
AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé oldalnézetben
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé
Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé – utastér
A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtáslánca
AMG 3,0 literes soros hathengeres turbómotor