Ott a szenvedély minden részletében.

Ezt a fantasztikus motort a lehető legprecízebb gyártási eljárással építjük meg.

Ott a szenvedély minden részletében.

Ezt a fantasztikus motort a lehető legprecízebb gyártási eljárással építjük meg.

A Mercedes-AMG GT AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorja
A Mercedes-AMG GT AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorja közeli felvételen
Egy alkatrész keresztmetszete a Mercedes-AMG GT AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorjából
A Mercedes-AMG GT AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorja részletesen, hátulnézetben

Az AMG V8-as száraz motor tömege mindössze 209 kg. Az alumínium forgattyúsházat homokba történő öntési technológiával és a „closed-deck” építési móddal gyártjuk. Ez a lehető legnagyobb szilárdságot biztosítja, miközben a tömeg kicsi marad. A két turbófeltöltőt az ún. „HOT V elrendezésben“ építjük be, ami még kompaktabb elrendezést, optimalizált áramlási tulajdonságokkal rendelkező frisslevegő-hozzávezetést és a kipufogógáz-turbófeltöltőkhöz jutó levegő számára tökéletes áramlási feltételeket biztosít. Mindennek eredményeként a motor reagálóképessége a lehető legkiválóbb, károsanyag-kibocsátási értékei pedig jobbak. A hőmérséklet hatásaival szembeni lehető legnagyobb ellenálló képesség és a jó hővezető képesség biztosítása érdekében a hengerfej anyagötvözetét cirkonnal tettük még jobbá. A henger-futófelületeket a Daimler által kifejlesztett NANOSLIDE®-technológiával készült bevonattal láttuk el, hogy azok a lehető legtartósabbak maradhassanak, és a súrlódás szempontjából optimalizáltan működhessenek. És melyik a legfontosabb alkatrész? A csúcsteljesítmények iránti rajongásunk.