Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet.

Forgatónyomaték akár

900 Nm<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

Gyorsulás

3,5 másodperc alatt

0-ról 100 km/órára

Teljesítmény akár

450 kW<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

A gépkocsi kiemelkedő jellemzői


Közel az ég. közel az út.

Lélegzetelállító tájak. Hívogató kanyarok. És mindehhez egy rendkívüli kabrió. Van ennél jobb alkalom, hogy megmutassa erejét az utakon? A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet rendkívül impozánsan, mindössze 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Az AMG fejlesztői mindent beleadtak ebbe az álomautóba, amelyről csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Megkapta az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motort, valamint például olyan innovációkkal szerelték fel, amelyek garantálják az AMG-re jellemző páratlan vezetési élményt. Mindennek eredménye egy olyan kabrió lett, amely egy AMG teljesítményét produkálja, miközben egy S-osztálytól elvárható kényelemmel kényezteti utasait.

A gépkocsi kiemelkedő jellemzői


Közel az ég. közel az út.

Lélegzetelállító tájak. Hívogató kanyarok. És mindehhez egy rendkívüli kabrió. Van ennél jobb alkalom, hogy megmutassa erejét az utakon? A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet rendkívül impozánsan, mindössze 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Az AMG fejlesztői mindent beleadtak ebbe az álomautóba, amelyről csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Megkapta az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motort, valamint például olyan innovációkkal szerelték fel, amelyek garantálják az AMG-re jellemző páratlan vezetési élményt. Mindennek eredménye egy olyan kabrió lett, amely egy AMG teljesítményét produkálja, miközben egy S-osztálytól elvárható kényelemmel kényezteti utasait.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: a gépkocsi kiemelkedő jellemzői

Külső megjelenés

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: a gépkocsi kiemelkedő jellemzői

Utastér

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: a gépkocsi kiemelkedő jellemzői

Teljesítmény

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Külső design


Mindig fölényben van.

A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet ragyogóan lép fel. Ehhez hozzájárulnak persze az úttörő OLED-technológiás hátsó lámpák is, amelyek erős kontrasztjaikkal kitűnő világító felületet hoznak létre. Emellett persze a teljesen új kialakítású, diffúzorbetéttel ellátott farrész és a kapcsolható AMG Performance kipufogórendszer AMG-specifikus dupla kipufogóvégei is garantálják a feltűnő megjelenést.

Külső design


Mindig fölényben van.

A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet ragyogóan lép fel. Ehhez hozzájárulnak persze az úttörő OLED-technológiás hátsó lámpák is, amelyek erős kontrasztjaikkal kitűnő világító felületet hoznak létre. Emellett persze a teljesen új kialakítású, diffúzorbetéttel ellátott farrész és a kapcsolható AMG Performance kipufogórendszer AMG-specifikus dupla kipufogóvégei is garantálják a feltűnő megjelenést.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: külső design

AMG Styling

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Styling

Már a Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet látványa is fantasztikus, és kiemeli a gépkocsi sportos teljesítményét: ezt bizonyítja az első lökhárító teljesen újszerű kialakítása az AMG-specifikus hűtőráccsal és jet-wing-designnal. A háromdimenziós, a gépkocsi színére fényezett levegővezető elem a lökhárító teljes szélésségére kiterjed, és az AMG gépkocsikra jellemző stilizált „A“ betűt formázza. A külső hűtőlevegő-nyílásokat nagyméretű, fekete flics-ek foglalják keretbe. Alul a krómezüst első légterelő gondoskodik arról, hogy a hűtőmodulokon a lehető legoptimálisabban áramoljon keresztül a levegő.

AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés

A mind a négy keréken belső levegőhűtéssel rendelkező és perforált, nagyméretű féktárcsák kitűnő lassulást biztosítanak. A kompozit technológiás kivitel növeli a tartósságot és csökkenti a tömeget. Az összesen kb. 3 kg-nyi tömegcsökkentés mérsékli a rugózatlan tömeget a keréknél, így javítja a rugó-/csillapítóelemek reagálóképességét.

AMG Performance kipufogóberendezés

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Performance kipufogóberendezés

Az AMG-kre jellemző, érces hang vagy visszafogott zajszint: a három variálhatóan állítható kipufogógáz-csappantyúval az AMG Performance kipufogóberendezés hangja tökéletesen igazodik a kiválasztott menetprogramhoz. Ezenfelül a vezető egy gombot megnyomva is módosíthatja a hangzáskarakterisztikát. Ezzel a szériakivitelhez tartozó funkcióval a vezető a legszélesebb skálán szabályozhatja gépkocsija hangját a visszafogottól egészen a nagyon szenvedélyesig.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Belső kialakítás


Ahová mindig jó visszatérni.

Válogatott, tökéletesen feldolgozott anyagok. Futurisztikus kezelőelemek. A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet olyan utasteret kínál, ahová mindig vissza szeretne térni, aki egyszer már megismerte. A belső tér technikai csúcspontja a kombinált műszeregységből és a Média Kijelzőből álló Widescreen Cockpit. Különösen sportos hatású és jó fogású a háromküllős AMG Performance nappabőr kormány, amely a kézi fokozatváltást lehetővé tevő és a sportos vezetési stílust segítő váltókapcsolókkal is fel van szerelve.

Belső kialakítás


Ahová mindig jó visszatérni.

Válogatott, tökéletesen feldolgozott anyagok. Futurisztikus kezelőelemek. A Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet olyan utasteret kínál, ahová mindig vissza szeretne térni, aki egyszer már megismerte. A belső tér technikai csúcspontja a kombinált műszeregységből és a Média Kijelzőből álló Widescreen Cockpit. Különösen sportos hatású és jó fogású a háromküllős AMG Performance nappabőr kormány, amely a kézi fokozatváltást lehetővé tevő és a sportos vezetési stílust segítő váltókapcsolókkal is fel van szerelve.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: belső kialakítás

AMG Styling

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Styling

Az ajtó – vagy tető – nyitásakor el fogja bűvölni a Mercedes-AMG S 63 Cabriolet belső tere: a műszerfal a wrap-around-designelvet követve szinte észrevétlenül egybefolyik az ajtókkal. A legkiválóbb anyagok és a tökéletes feldolgozás egy sportosan exkluzív formanyelvben egyesülnek. A finom nappabőr borítás − AMG V8-as designnal, szegéllyel és „AMG” plakettel mind a négy üléstámlán −, valamint a besajtolt AMG címer az első középkonzol kartámaszán páratlan hangulatot teremtenek.

AMG Performance kormány

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Performance kormány

Elég ránézni a sportos formára és megtapintani: az AMG Performance nappabőr kormány egyszerűen páratlan jelenség. A funkciók többsége intuitíven kezelhető a „Touch Control” gombokkal. Innovatív: a kormányon lévő AMG-gombokkal, amelyek külön rendelhetők, gyorsan és pontosan kezelheti a specifikus menetdinamikai funkciókat. (A kormányon lévő AMG-gombokkal kapcsolatban az „AMG felszereltségek” témánál talál bővebb információt.)

AMG kombinált műszeregység

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG kombinált műszeregység

A 31,2 cm-es, érdekes AMG-designnal kialakított AMG műszeregység-kijelző értékes információkat jelenít meg a sportos vezetők számára. Valamennyi kijelzés nagy felbontásban és színesen látható. Részét képezi az AMG Warm-up menü és az AMG Set-up menü. A sebességmérő skálája 330 km/órás.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

AMG felszereltségek


Alakítsa ki személyre szabott Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet gépkocsiját!

AMG felszereltségek


Alakítsa ki személyre szabott Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet gépkocsiját!

    Kormányon lévő AMG-gombok

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: kormányon lévő AMG-gombok

    Az AMG-gombok rendkívül sportossá teszik a kormányt: segítségükkel gyorsan és pontosan kezelheti a specifikus menetdinamikai funkciókat. Összpontosított és teljesítményorientált vezetési élményben lesz része, miközben a vezetőtérben autentikus versenyautó-atmoszféra veszi körbe.

    20", keresztküllős AMG kovácsolt keréktárcsák

    A képen a Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet keresztküllős AMG kovácsolt keréktárcsái láthatók.

    50,8 cm-es (20"), 10 küllős, titánszürkére fényezett AMG kovácsolt keréktárcsák polírozott keréktárcsaperemmel és polírozva, teljesen integrált kerékcsavar-burkolattal, ET 255/40 R 20 gumiabroncsokkal 8,5 J x 20 ET 39 keréktárcsán, HT 285/35 R 20 gumiabroncsokkal 9,5 J x 20 ET 39 keréktárcsán

    AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékberendezés

    Megbízhatóság extrém helyzetekben, több egymás követő, teljes intenzitású fékezés esetén is: az AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer olyan lassulási értékeket biztosít, hogy még a rendkívüli szituációkban is bátran rábízhatja magát. Emellett kisebb tömegű is, mint a hagyományos fékberendezések – így kisebb a rugózatlan tömeg a nagyobb menetdinamika és a gépkocsi jobb reagálóképessége érdekében.

    AMG Driver's csomag

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Driver's csomag

    Az AMG Driver's csomag a legnagyobb sebességet 300 km/órára korlátozva még sportosabb és élénkebb vezetési élményt kínál.

    A felszereltség csak csomagelemként áll rendelkezésre.

    AMG Night csomag

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: AMG Night csomag

    Az AMG Night csomag válogatott, magasfényű fekete külső felszereltségelemeket kínál, amelyekkel – a fényezés választott színétől függően – vagy erőteljes kontrasztok, vagy finom átmenetek születnek. Akár az izgalmas részletek vagy az elegáns és visszafogott stíluselemek fogják meg, a csomag segítségével jól kifejezheti, hogy van érzéke az egyedien dinamikus designhoz.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

    Teljesítmény


    Uralkodó egyéniség. Tökéletesen a sávban marad.

    A hatalmas erő semmit sem számít, ha nem lehet átvinni az úttestre. Ezért fejlesztettük ki új rendszerként az AMG Performance 4MATIC+ összkerékhajtást. Az elektronikusan szabályozott tengelykapcsoló variálhatóan kapcsolja össze a folyamatosan meghajtott hátsó tengelyt az első tengellyel. A rendszer folyamatosan kiszámítja a lehető legjobb nyomatékeloszlást, így a Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet fokozatmentesen variálva vezethető a hajtásorientált összkerékhajtástól kezdve a tisztán hátsókerék-hajtásig. Ráadásul az AMG SPEEDSHIFT MCT 9 fokozatú sportváltó, valamint az AMG RIDE CONTROL+ fantasztikus menetdinamikáról gondoskodik, méghozzá a RACE START funkciónak köszönhetően már indításkor.

    Teljesítmény


    Uralkodó egyéniség. Tökéletesen a sávban marad.

    A hatalmas erő semmit sem számít, ha nem lehet átvinni az úttestre. Ezért fejlesztettük ki új rendszerként az AMG Performance 4MATIC+ összkerékhajtást. Az elektronikusan szabályozott tengelykapcsoló variálhatóan kapcsolja össze a folyamatosan meghajtott hátsó tengelyt az első tengellyel. A rendszer folyamatosan kiszámítja a lehető legjobb nyomatékeloszlást, így a Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet fokozatmentesen variálva vezethető a hajtásorientált összkerékhajtástól kezdve a tisztán hátsókerék-hajtásig. Ráadásul az AMG SPEEDSHIFT MCT 9 fokozatú sportváltó, valamint az AMG RIDE CONTROL+ fantasztikus menetdinamikáról gondoskodik, méghozzá a RACE START funkciónak köszönhetően már indításkor.

    AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor.

    Az AMG S 63 4MATIC+ Coupé új AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorja 450 kW (612 LE) teljesítményt és 900 Nm forgatónyomatékot produkál. Az „AMG Lightweight" Performance könnyűépítési stratégia következetes alkalmazása ugyancsak hozzájárul a jó

    menetdinamikához és az alacsony üzemanyag-fogyasztáshoz. Csupán 3,5 másodpercre van szüksége, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsuljon. Ezt semmilyen másik performance-luxuskabrió nem tudja utánacsinálni. Itt is a jól bevált két turbófeltöltős technológiát vetettük be, amelynél azonban a két feltöltőt nem a hengersorokon kívülre, hanem a V alakban elrendezett hengerek közé helyeztük. Mérnökeink ezt „HOT V“ elrendezésnek nevezik.

    AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Az AMG SPEEDSHIFT MCT 9G kiválóan segíti a kifejezetten dinamikus vezetési stílust, és igazi autósportos hangulatot teremt minden úthoz. Sportosan gyors fokozatváltások vagy kényelmes,

    alig érezhető fokozatváltási folyamatok a vezetési módtól függően: a 9 fokozatnak köszönhetően a motor különösen gyakran dolgozik az optimális fordulatszám-tartományban.

    AMG RIDE CONTROL+.

    Az AMG RIDE CONTROL+ segítségével sportosan vezetheti a gépkocsit a határtartományban is. A légrugózásrendszert az AMG-k igényeit figyelembe véve specifikusan a nagy teljesítményekhez szabtuk, az adaptív lengéscsillapító rendszer

    pedig finoman reagál az úttest egyenetlenségeire, így kiváló alapot teremt a kényelmes és nyugodt utazáshoz. A szintszabályozás a mind a négy keréknél elhelyezett finom szenzorok segítségével nagy sebességeknél, valamint a sportos AMG DYNAMIC SELECT menetprogramokban „leülteti” a légrugózású futóművet.

    AMG Performance 4MATIC+.

    A teljesítményorientált, folyamatosan változó nyomatékelosztással rendelkező összkerékhajtásnál a lehető legjobb vonóerő-átadáshoz és az AMG-kre jellemző menetdinamikához a legmagasabb szintű vezetési élmény társul. A rendszer nedves úttesten vagy téli útviszonyoknál fokozza a menetbiztonságot és

    a gumiabroncsok tapadását. A folyamatosan változó nyomatékelosztásnak köszönhetően a vezető egyszerre élvezheti az összkerékhajtás és a hátsókerék-hajtás előnyeit.

    AMG Performance kipufogóberendezés.

    A kapcsolható AMG Performance kipufogórendszer különleges akusztikai élményt kínál. A változtathatóan állítható kipufogógáz-csappantyúk segítségével gombnyomásra módosítható a gépkocsi hangzása.

    A menetprogramtól függően a visszafogottól a maximális szenvedélyességig terjed a hangzáskarakterisztika.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>