„Ideje felnőni.“ – Egy új generáció történetei.

A Mercedes-Benz az „Ideje felnőni.“ programmal a marketingkommunikáció új útjára lép. A kompakt autók családjának öt modelljéhez a legszélesebb körű content marketinget vezettük be a márka történetében.

„Ideje felnőni.“ – Egy új generáció történetei.

A Mercedes-Benz az „Ideje felnőni.“ programmal a marketingkommunikáció új útjára lép. A kompakt autók családjának öt modelljéhez a legszélesebb körű content marketinget vezettük be a márka történetében.

A felnőtté válás küszöbén.

A felnőtté válás küszöbén.

Több mint 100 mozgóképsorozatot és 90-nél több életstílus- és termékképet felhasználva az év végéig elmeséljük egy új generáció történeteit.

Apa és fia egy B-osztály Sports Tourer előtt állva.
A GLA elölről és oldalnézetből, körülötte három fiatal.
Egy fiatal nő ül a GLA hátsó ülésén.

A kampány középpontjában olyan emberek állnak, akik a felnőtté válás küszöbén az új kompakt autók életérzését testesítik meg. Az egyik főszereplő A$AP Rocky, amerikai rapper. A kampány 2017. március elején indul. Az érdeklődők az interneten a www.mercedes-benz.com/growup címen nemcsak részletes termékinformációkat találnak, hanem az egyes piacokra vonatkozóan rugalmasan bővíthető tartalmakat is láthatnak, mint például a „WhiteArt Edition“ különleges modell integrációját.

Modernebb és dinamikusabb.

Modernebb és dinamikusabb.

„Az 'Ideje felnőni.‘ program több mint egy nagy típuscsaládkampány. Szándékunk az is, hogy az egész márkát egy modernebb és dinamikusabb irányba kapcsoljuk a Mercedes-Benz teljes márkamegjelenését tekintve“ – nyilatkozta a kampányról Dr. Jens Thiemer, a Mercedes-Benz Személygépkocsi területének helyettes marketingvezetője. „Az ‚Ideje felnőni.‘ programmal a Mercedes-Benznek tulajdonított hagyományos értékeket és a márka megítélését újrainterpretáljuk, egyszersmind megmutatjuk, hogyan értelmezi és értékeli a márkát napjaink X és Y generációja. Az antoni ügynökséggel együtt a hagyományostól eltérő kampányt prezentálunk, amely következetesen digitális irányultságú, és a content-marketingre jellemzően nem hat azonnal hirdetésjellegűnek.“

Fiatal, öntudatos generáció.

Fiatal, öntudatos generáció.

A kampány középpontjában a www.mercedes-benz.com/growup oldalon elérhető öt film áll, amelyek a kompakt gépkocsik családjának öt modelljével vannak összefüggésben. A filmek fiatalokról és a felnőtté válás modern útjának örömeiről és nehézségeiről mesélnek. Az egyikben például két barátnőt ismerünk meg, akik vitába keverednek, és több hónapon keresztül nem keresik egymást, de aztán felismerik, hogy az igazi barátság olyan érték, amely túléli a nehéz időket is.

Két fiatal nő ül egy A-osztály limuzin tetején.

A filmekben, amelyeket a több díjjal kitüntetett svéd Gustav Johansson rendezett, a szereplők saját autentikus és fiatalos környezetükben tűnnek fel. A rendezés nem él mesterséges fényekkel, mellőzi az előre beállított jeleneteket, és természetes módon vonja be a gépkocsikat a történetekbe. A kampány ezzel a meglepő bemutatási móddal úgy jellemzi a Mercedes-Benz világát, amely szerethető az „Ideje felnőni“ fiatalos, öntudatos generációja számára.

A modern luxus új arcai.

A modern luxus új arcai.

A fiatal felnőttek új generációjának példájaként A$AP Rocky amerikai rapper testesíti meg ezt az életérzést. A CLA Coupéhoz kapcsolódó filmben megismerjük annak eddig be nem mutatott történetét, ahogy Harlemből a világ színpadaira emelkedett zenészként és divatikonként. „Mindig voltak az életemben kudarcok. Az a fontos, hogy ne hagyd magad legyőzni, és mindig felemelkedj egy bukás után" – mondja A$AP Rocky.

A CLA Coupé hátsó ülésén A$AP Rocky és egy fiatal nő ül.

„Újra és újra fel kell találnod az életedet mindaddig, amíg sikeres nem leszel.”

A$AP Rocky az életfilozófiájáról.

A filmek további főszereplői Lucy Walters színésznő, Julia Morrison színésznő és producer, Anna Zahn színésznő és rendező, a „Kártyavár“ című sorozatból ismert John Rue színész és Alice Moitié fotográfus. A képmotívumokért is a 25 esztendős francia Alice Moitié felelős, aki mint a vintázsszemlélet újszerű esztétikájának képviselője jól megtestesíti a kampány üzenetét. A kampány március elején egy TV-reklámmal indul, amelynek az a szerepe, hogy az öt történet legjobb pillanataiból szemezgetve felkeltse az érdeklődést a filmek iránt.

Apa és fia egy strand előtt beszélgetnek.
A kívánt videó pillanatnyilag sajnos nem áll rendelkezésre. Kérjük, később próbálja meg még egyszer.
Megtekintés újra