Driven by Tomorrow.

Úton a fenntarthatóság felé.

Úton a fenntartható mobilitás felé


Már nem harcolunk a széllel!

A Mercedes-Benz az autó feltalálása óta harcol a széllel. Nemsokára azonban a barátunkká fogadjuk: 2022-től a világ összes Mercedes-Benz gyára már csak megújuló energiaforrásból fog áramot nyerni. Ezzel egy újabb mérföldkőhöz érkezünk a fenntarthatóság felé vezető úton.

Úton a fenntartható mobilitás felé


Már nem harcolunk a széllel!

A Mercedes-Benz az autó feltalálása óta harcol a széllel. Nemsokára azonban a barátunkká fogadjuk: 2022-től a világ összes Mercedes-Benz gyára már csak megújuló energiaforrásból fog áramot nyerni. Ezzel egy újabb mérföldkőhöz érkezünk a fenntarthatóság felé vezető úton.

A képen egy megvilágított szélkerék látható sötétben.
A videó bemutatja a fenntartható mobilitásért tett erőfeszítéseinket.
Megtekintés újra

Úton a fenntartható jövő felé


Innováció és vízió.

A Mercedes-Benz mindig is innovatív volt, de ez az újító kedv nem csupán az autókra vonatkozik. Számos kezdeményezésünk szolgálja a fenntartható jövőt. Tudjon meg többet különböző projektjeinkről!

Úton a fenntartható jövő felé


Innováció és vízió.

A Mercedes-Benz mindig is innovatív volt, de ez az újító kedv nem csupán az autókra vonatkozik. Számos kezdeményezésünk szolgálja a fenntartható jövőt. Tudjon meg többet különböző projektjeinkről!

Úton a CO2-semleges mobilitás felé.

Egy EQC egy tengerparti úton.

Úton a CO2-semleges mobilitás felé.

Károsanyag-kibocsátás nélküli autózás: ennek az elképzelésünk a jegyében dolgozunk a klímavédelem és a tiszta levegő érdekében. Ez fenntartható üzleti stratégiánk egyik központi eleme. Célkitűzésünk, hogy 2039-ig új gépjárműveink CO2-semlegesen gördüljenek ki az utakra.

„Factory 56”.

A képen az új „Factory 56” gyártócsarnok.

„Factory 56”.

Nyolc hónappal a világ egyik legmodernebb autógyárának alapkőletétele után a Mercedes-Benz Cars először enged bepillantást a „Factory 56” alapelveibe.

EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 21,5-20,1; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0 (WLTP korrigált NEDC értékek).<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az áramfogyasztást és a hatótávolságot a 692/2008/EK rendelet alapján állapítottuk meg. Az áramfogyasztás és a hatótávolság függ a gépkocsi-konfigurációtól.</p>

Úton a fenntartható gyártás felé


EQC x fenntarthatóság: fenntarthatóság-ellenőrzés.

Az újrahasznosított műanyagoktól a megújuló nyersanyagokig: az EQC designfilozófiája több mint 100 fenntartható komponenssel mutatja meg, mit jelent a modern és fenntartható luxus. Tudja meg, hogyan tükrözi ezt valójában az EQC!

Úton a fenntartható gyártás felé


EQC x fenntarthatóság: fenntarthatóság-ellenőrzés.

Az újrahasznosított műanyagoktól a megújuló nyersanyagokig: az EQC designfilozófiája több mint 100 fenntartható komponenssel mutatja meg, mit jelent a modern és fenntartható luxus. Tudja meg, hogyan tükrözi ezt valójában az EQC!

Egy EQC bemutatása egy gyárcsarnokban.
Egy EQC bemutatása egy gyárcsarnokban.
Megtekintés újra

Egy Mercedes Vito karosszériája a gyártás közben.

Takarékoskodás a nyersanyagokkal, újrahasznosításuk és ismételt felhasználásuk.

Az értéklánctól az értékteremtési ciklusig. Miközben világszerte nő a mobilitás iránti igény, az erőforrásokból egyre kevesebb van. Felelősséggel gondolkodva úgy növeljük a gyártási teljesítményünket, hogy ahhoz nem használunk fel egyre több erőforrást.

Egy Mercedes egy országúton.

Mercedes-Benz modellek környezetvédelmi tanúsítvánnyal.

Gépjárműveink környezeti fenntarthatóságát ellenőrzött környezetvédelmi tanúsítvánnyal igazoljuk. Itt minden információt megtalál a fogyasztásról, a károsanyag-kibocsátási értékekről és az ökomérlegről, valamint a megújuló nyersanyagok és újrahasznosított termékek alkalmazásáról.

EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 21,5-20,1; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0 (WLTP korrigált NEDC értékek).<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az áramfogyasztást és a hatótávolságot a 692/2008/EK rendelet alapján állapítottuk meg. Az áramfogyasztás és a hatótávolság függ a gépkocsi-konfigurációtól.</p>

Úton az új alternatívák felé


Hajtóerőnk a fejlődés.

Az autózás hajnalán úttörő szerepet vállaltunk, ma pedig napról napra újabb innovációkon dolgozunk az erőforrásokat kímélő mobilitás érdekében. Tudjon meg többet alternatív hajtóműtechnikáinkról, és ismerkedjen meg a gépkocsikkal, a mobilitási koncepciókkal és az elektromos mobilitással kapcsolatos ötleteinkkel!

Úton az új alternatívák felé


Hajtóerőnk a fejlődés.

Az autózás hajnalán úttörő szerepet vállaltunk, ma pedig napról napra újabb innovációkon dolgozunk az erőforrásokat kímélő mobilitás érdekében. Tudjon meg többet alternatív hajtóműtechnikáinkról, és ismerkedjen meg a gépkocsikkal, a mobilitási koncepciókkal és az elektromos mobilitással kapcsolatos ötleteinkkel!

Az „F-Cell” üzemanyagcella.

Egy GLC F-Cell álló helyzetben, profilból.

Az „F-Cell” üzemanyagcella.

A modern üzemanyagcellás autót elektromos energia hajtja, amelyet üzemanyagcellák segítségével hidrogénből nyerünk. A Mercedes-Benz hidrogénnel hajtott gépjárművei jövőbe mutatóak, hiszen nincs sem CO2-, sem helyi károsanyag-kibocsátásuk.

Concept EQ – mobilitás, újragondolva.

Egy EQC hátulnézete egy tengerparti úton.

Concept EQ – mobilitás, újragondolva.

A Mercedes-Benz átkapcsol. Az EQ az elektromos mobilitáshoz tartozó termékek, szolgáltatások, technológiák és innovációk átfogó, szerves rendszerét teremti meg: az elektromos gépkocsiktól a wallboxokon és a töltési szolgáltatásokon át egészen az otthoni energiatárolásra szolgáló megoldásokig.

GLC F-CELL: hidrogénfogyasztás, kombinált: 0,91 kg/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 0 g/km; áramfogyasztás, kombinált: 18 kWh/100 km. <p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Úton egy felvillanyozó jövő felé


Üdvözöljük az EQ világában!

A Mercedes-Benz új márkája az elektromos mobilitáshoz. Tudjon meg többet kiváló termékeinkről és innovatív járműkoncepcióinkról, és már ma ismerkedjen meg a jövővel!

Úton egy felvillanyozó jövő felé


Üdvözöljük az EQ világában!

A Mercedes-Benz új márkája az elektromos mobilitáshoz. Tudjon meg többet kiváló termékeinkről és innovatív járműkoncepcióinkról, és már ma ismerkedjen meg a jövővel!

Egy EQ egy háznál lévő töltőállomásnál.
Egy EQ egy háznál lévő töltőállomásnál.
Megtekintés újra

EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 21,5-20,1; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0 (WLTP korrigált NEDC értékek).<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az áramfogyasztást és a hatótávolságot a 692/2008/EK rendelet alapján állapítottuk meg. Az áramfogyasztás és a hatótávolság függ a gépkocsi-konfigurációtól.</p>

EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 21,5-20,1; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0 (WLTP korrigált NEDC értékek).<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az áramfogyasztást és a hatótávolságot a 692/2008/EK rendelet alapján állapítottuk meg. Az áramfogyasztás és a hatótávolság függ a gépkocsi-konfigurációtól.</p>

Egy A-osztály EQ Power Plug-in-Hybrid tölt egy töltőállomásnál.

EQ Power: a Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modelljei.

EQ Power: a Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modelljei.

Újszerű dinamika, gazdaságosság és hatótávolság minden gépkocsiszegmensben.

Újszerű dinamika, gazdaságosság és hatótávolság minden gépkocsiszegmensben.

A-osztály 250 e kompaktlimuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált 1,5-1,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált 34-321 g/km; áramfogyasztás 15,7-14,8 kWh/100 km (WLTP korrigált NEDC értékek).<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

EQA 250: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 15,7; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0. (WLTP korrigált NEDC értékek)<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az áramfogyasztást és a hatótávolságot a 692/2008/EK rendelet alapján állapítottuk meg. Az áramfogyasztás és a hatótávolság függ a gépkocsi-konfigurációtól.</p>