Segítségre van szüksége?

Kérdések és válaszok.

Tekintse meg a válaszokat azokra a gyakran feltett kérdésekre, amelyek a Mercedes PRO-hoz és annak a gépkocsiban való használatához kapcsolódnak!

Information
  1. (25)
  2. Üzembe helyezés (9)
  3. Kommunikációs modul a digitális szolgáltatásokhoz (2)
  4. Mercedes PRO connect App (7)
  5. Járműmenedzsment-eszköz (3)
  6. Szerződés, jog és szerepek (1)
  7. eCell gépkocsik (3)
  1. Mi a különbség a Mercedes me és a Mercedes PRO között?

    A Mercedes me kizárólag magánügyfelek számára és azok igényeinek megfelelően készült. A Mercedes PRO összefoglaló márkát ezzel szemben kifejezetten a vállalati transzporterügyfelek számára, azok igényeinek és követelményeinek megfelelően fejlesztettük ki.

    Ennek során mindenekelőtt a hatékonyságnövelés és a mindennapi munka segítése állt előtérben. A Mercedes PRO segít vállalkozását hatékonyabbá tenni. Ennek során mindenkor mindent áttekinthetően, egy kézből kap meg, és így a lényegre koncentrálhat.

  2. Már van Mercedes me fiókom. Használhatom bejelentkezési adataimat a Mercedes PRO-hoz is?

    Igen, Mercedes me bejelentkezési adataival bejelentkezhet a Mercedes PRO-ba is, azonban létre kell hoznia egy Mercedes PRO fiókot is. A Mercedes me jogi okokból nem továbbítja az Ön adatait.

  3. Milyen szoftverre van szükségem a Mercedes PRO használatához?

    Mivel minden platform webalapú, nincs szükség szoftverre. Flottamenedzserként a Flottamenedzsment-eszközt használhatja és a Mercedes PRO Portalt, gépkocsivezetőként pedig a Gépkocsivezető-alkalmazást letöltheti az Apple és Google alkalmazásboltjaiból.

  4. Milyen költségeket számolnak fel a Mercedes PRO használatáért?

    A Mercedes PRO ingyenes. Csak a termékek díjkötelesek. Azokat egyenként, valamint csomagban számoljuk fel a próbaidő lejárta után. A termékek és árak áttekintése az Irányítópulton a „Termékek" rovatban található. Onnan a Mercedes PRO Store-hoz irányítjuk Önt tovább.

  5. Szükségem van-e internet-hozzáférésre az okostelefonomon a Mercedes PRO használatához?

    Egy integrált kommunikációs modullal rendelkező gépkocsi esetén nincs szüksége internet-hozzáférésre az okostelefonján keresztül, mert a SIM-kártya be van építve a gépkocsiba. Így a Mercedes PRO connect okostelefon nélkül is használható. Ugyanakkor azok a szolgáltatások, amelyeket külön azért fejlesztettek ki, hogy megkönnyítsék a gépkocsivezetők munkáját a hétköznapokban, a Mercedes PRO connect Apphoz kapcsolódnak.

  6. Miért kell megadnom a születési dátumomat?

    A születési dátum azért szükséges, hogy a kereskedő ellenőrzést hajthasson végre. A kereskedőnek össze kell hasonlítani a PRO Portalon tárolt adatokat az Ön személyi igazolványában található adatokkal.

  7. Vannak olyan cégadatok, melyek a regisztráció után már nem módosíthatók?

    Valamennyi adat, kivéve az „ország"-ot, módosítható. Egy vállalkozás alapadatainak módosítása a meglevő szerződések újragenerálását eredményezheti.

  8. Vannak olyan felhasználói adatok, melyek a regisztráció után már nem módosíthatók?

    Minden felhasználói adat módosítható. A felhasználói adatoknak azonban mindig érvényeseknek és aktuálisaknak kell lenniük és meg kell egyezniük az igazolványában találhatókkal.

  9. Miért kell megadnom egy személyes support-jelszót?

    Szükség esetén a Mercedes-Benz partner vagy az ügyféltámogatás (support) hotline egyik munkatársa az Ön nevében hozzáférhet vállalati fiókjához, miután Ön megadta személyes support-jelszavát. Ez csak a felhasználók számára látható.

    Ennek célja, hogy megakadályozza az illetéktelen hozzáférést vállalati fiókjához. Ha Önnek olyan segítségre van szüksége a Mercedes PRO Portalon, amely azt igényli, hogy egy Mercedes-Benz partner vagy az ügyféltámogatás hozzáférjen a fiókjához, akkor felszólítás esetén adja meg support-jelszavát. A support-jelszót bármikor megváltoztathatja.

  10. Hogyan indítom el a digitális szolgáltatások kommunikációs moduljának (LTE) a használatát?

    A kommunikációs modul (LTE) a digitális szolgáltatásokhoz be van építve a gépkocsiba, és a Mercedes PRO Portalon a szolgáltatások megvásárlásával aktiválódik (ill. az aktiválódást a szolgáltatások megvásárlása és a gépkocsihoz való hozzárendelésük idézi elő).

  11. Használhatom a Mercedes PRO Cross-Boardert?

    A kommunikációs modul határokon átívelően működik. A roamingdíjakat a Mercedes PRO átveszi. Ha azonban a telefon és mobilkészüléke adatforgalma aktiválva van, lehetséges, hogy nem ez a helyzet. A Mercedes PRO nem felelős azokért a roamingdíjakért, melyek ezekből a mobil adathasználati díjakból származhatnak.

  12. Miért van szükségem a Mercedes PRO connect Appra?

    A Mercedes PRO connect App lehetővé teszi az egyszerű kommunikációt a flottamenedzser és a gépkocsivezető között. A gépkocsivezető ezáltal fontos megbízás- és járműadatokat kaphat közvetlenül az okostelefonjára. Ezen kívül lehetősége van az alkalmazással magát egy gépkocsihoz hozzárendelni.

    Az előfizetett szolgáltatásoktól függően a gépkocsivezető a Mercedes PRO connect App segítségével közvetlenül megtekintheti a megtett utakat, vagy távolról nyithatja és zárhatja a hozzárendelt gépkocsit.

  13. Mennyibe kerül a Mercedes PRO connect App?

    A Mercedes PRO connect alkalmazás ingyenesen áll rendelkezésre az Apple App Store és a Google Play Store kínálatából.

  14. Össze kell kapcsolnom a Mercedes PRO connect Appot a digitális szolgáltatások kommunikációs moduljával (LTE)?

    A Mercedes PRO connect Appot össze kell kapcsolnia a digitális szolgáltatások kommunikációs moduljával (LTE). Minden szükséges adat rendelkezésre áll a Járműmenedzsment-eszközben.

    A Mercedes PRO connect App automatikusan elküldi adatait a Járműmenedzsment-eszközhöz, amely szinkronizálódik a Mercedes PRO Portallal.

  15. Használhatom okostelefon nélkül a digitális szolgáltatások kommunikációs modulját (LTE)?

    A digitális szolgáltatások kommunikációs modulja (LTE) esetében a kapcsolattartásra a gépkocsiba beépített SIM-kártyán keresztül kerül sor. Ezért a Mercedes PRO connectet okostelefon nélkül is lehet használni. Ugyanakkor azok a szolgáltatások, amelyeket külön azért fejlesztettek ki, hogy megkönnyítsék a gépkocsivezetők munkáját a hétköznapokban, a Mercedes PRO connect Apphoz kapcsolódnak.

  16. A Mercedes PRO connect App adatait külföldi utazások során is továbbítja a rendszer?

    Az adatok átvitelére csak akkor kerül sor, ha aktív internetkapcsolat áll fenn. Kérjük, vegye figyelembe, hogy mobiltelefon-szolgáltatója valószínűleg roaming-díjakat számít fel.

  17. Mit kell tennem, ha elfelejtettem jelszavamat a Mercedes PRO connect Apphoz?

    Kattintson az „Új jelszó?“-ra a Mercedes PRO connect alkalmazás bejelentkező képernyőjén! Ekkor a rendszer a „Jelszó visszaállítása" oldalra irányítja tovább, ahol visszaállíthatja jelszavát, megadva e-mail címét és a kép szereplőit. Erről megfelelő e-mailt kap postafiókjába.

  18. Már beszereztem a Mercedes Mercedes me alkalmazását, amelyet összekapcsolok személygépkocsimmal vagy transzporteremmel. Használhatom együtt a Mercedes me alkalmazást a Mercedes PRO connect App-pal?

    Nem, a Mercedes me alkalmazást és a Mercedes PRO connect Appot nem használhatja együtt, mivel azok nincsenek egymással összekapcsolva. A Mercedes me alkalmazás nem a Mercedes PRO-val való üzleti célú használatra készült.

  19. Mennyibe kerül a Járműmenedzsment-eszköz használata?

    A Járműmenedzsment-eszköz használata a Mercedes PRO-val együtt díjtalan.

  20. A gépkocsik száma a Járműmenedzsment-eszközben korlátozott?

    Nem, a gépkocsik száma a Járműmenedzsment-eszközben nem korlátozott.

  21. Mit kell tennem, ha elfelejtettem jelszavamat a Járműmenedzsment-eszközhöz?

    Kattintson a Járműmenedzsment-eszköz bejelentkező képernyőjén az „Új jelszó"-ra! A rendszer automatikusan továbbítja Önt az „Új jelszó" oldalra, és jelszavát „E-mail-cím"-e megadásával visszaállíthatja.

  22. Kihez fordulhatok további kérdések esetén?

    A telefonos és e-mail támogatást napi 24 órában a Mercedes-Benz Customer Assistance Center biztosítja. A Mercedes-Benz Ügyfélszolgálati Központ a 00 800 3 7 77 77 77 telefonszámon és a következő e-mail címen: mproconnect.hun@cac.mercedes-benz.com érhető el.

  23. Kérdésem van eCell gépkocsimmal kapcsolatban.

    Töltési infrastruktúrájával kapcsolatos kérdések esetén kérjük, forduljon wallbox szolgáltatójához.
    Ha wallboxát a Mercedes-Benzen keresztül vásárolta meg*, kérjük, forduljon Mercedes-Benz szervizpartneréhez vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

    Az Ön szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések esetén kérjük, forduljon a Mercedes-Benz Customer Service-hez: telefon: 00 800 3 7 77 77 77, e-mail: mproconnect.hun@cac.mercedes-benz.com

    *kizárólag bizonyos országokban

  24. Hogyan tölthetem fel sikeresen eCell gépkocsimat?

    Az eredményes töltés előfeltételei:

    • Elegendő idő a gépkocsi teljes feltöltéséhez
    • A töltőcsatlakozó megfelelően csatlakoztatva, reteszelve és a töltési infrastruktúrához csatlakoztatva van
    • A motorháztető zárva
    • A gépkocsi „P“ sebességváltó-fokozatban van
    • Sikeres azonosítás az RFID-kártyával a töltőoszlopon
  25. Hogyan előklimatizálhatom sikeresen eCell gépkocsimat?

    Az eredményes előzetes klimatizálás előfeltételei:

    • Az előklimatizálás aktiválva lett és a szükséges indulási időpont meg lett határozva
    • Minden ablak és ajtó zárva van
    • A motorháztető zárva
    • A gépkocsi „P“ sebességváltó-fokozatban van
    • A töltőcsatlakozó megfelelően csatlakoztatva, reteszelve és a töltési infrastruktúrához csatlakoztatva van (wallbox nélküli otthoni töltés esetén a klimatizálási teljesítmény alacsonyabb lehet)
    • Az előre beállított hőmérséklet a gépkocsiban különbözik a külső hőmérséklettől (azonos beállítás esetén nem történik előklimatizálás)
    • Az akkumulátor töltöttsége több mint 15%

Mercedes PRO Portal.

Kezdje el használni a Mercedes PRO-t most, és tegye még hatékonyabbá vállalkozását!

  • Vezesse gyorsabban és könnyebben vállalkozását!
  • Folyamatos áttekintés
  • Egyszerű és intuitív kezelés

Lorem Ipsum