Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Teljesítmény.
Teljesítmény.
Élje át az AMG Performance-t a legtisztább formában: a Mercedes-AMG GT.
Modellek
Tudjon meg többet a lenyűgöző Mercedes-AMG GT modellekről!
Modellek
Tudjon meg többet a lenyűgöző Mercedes-AMG GT modellekről!
Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
Menettulajdonságok
A versenypálya ihlette.
Menettulajdonságok
A versenypálya ihlette.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT hajtásáról és menetdinamikájáról!

AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor
A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor mindössze 209 kg-os száraz tömegével a jármű középső részét terheli. Az alacsony súlypont érdekében mélyen van beépítve a térbeli alumínium vázszerkezetbe.
A motor a transaxle építési mód miatt a hátulra beépített duplakuplungos sebességváltóval merev kapcsolatban álló egységet alkot, és hozzájárul ahhoz, hogy a gépkocsi tömegeloszlása tökéletes legyen. A hajtómű szárazkarteres kenéssel működik, és nagy keresztirányú gyorsulás esetén is optimális olajellátást biztosít.

Torque Tube
A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor a duplakuplungos sebességváltóval közös egységet alkot. A két komponens között az ún. Torque Tube nagy hajlító- és csavarónyomatékával biztosítja a precíz összekapcsolást.
Belül egy rendkívül kis tömegű és nagy csavarószilárdságú karbon kardántengely forog. Ez a 4,0 literes V8-as biturbó motor teljesítményét továbbadja az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G váltónak, amely az erőt lendületté alakítja: mégpedig hihetetlenül gyorsan és lélegzetelállító módon.

AMG RIDE CONTROL futómű
Az adaptív állítható lengéscsillapítással rendelkező AMG RIDE CONTROL sportfutómű – a Mercedes-AMG GT S, GT C és GT R esetén a szériakivitel része – a kiváló teljesítményhez első osztályú vezethetőségi tulajdonságokat társít.
A dupla keresztlengőkaros koncepcióval kombinálva a versenypályához illő teljesítményt tesz lehetővé, miközben nagy sebességeknél is kitűnő marad a gépkocsi keresztirányú gyorsulása és menetstabilitása. A csillapításkarakterisztikát mindegyik keréknél a vezetési stílushoz és az út állapotához igazítja.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
Az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G gyors kapcsolási időkkel, hatásos közbenső gázadásokkal és az autóversenyzés szintjére emelt teljesítménnyel kápráztat el: minél sportosabb az üzemmód, annál jobb a gépkocsi reagálóképessége.
A kis fordulatszámugrások optimális áttételt és a vonóerő megszakadása nélküli, gyors fokozatváltásokat tesznek lehetővé. A sebességváltó hét fokozata, három menetprogramja és manuális üzemmódja, valamint közbenső gázadási és RACE START funkciója rendkívül dinamikus gyorsításokra ad alkalmat.

AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés
A belső hűtésű és perforált féktárcsákkal rendelkező AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés kitűnő lassulási értékeket és nagy tartósságot biztosít.
Az opcionális AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer előnyös jellemzője ugyancsak a kis tömeg, ezenkívül a hosszabb élettartam és a még nagyobb tartósság.
Optimális tömegeloszlás.
Optimális tömegeloszlás.
A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motornak és az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G transaxle-elrendezésű sebességváltónak köszönhetően a Mercedes-AMG GT optimális, az első és a hátsó tengely közötti 47% : 53% tömegeloszlást ér el. Mindez az alacsonyra helyezett gépkocsisúlyponttal kombinálva rendkívül agilis használatot és magas kanyarodási sebességeket biztosít. Elvégre valóban igaz, hogy egy versenyt a kanyarokban kell megnyerni.
Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
AMG V8-as biturbó motor
Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT erőközpontjával!
AMG V8-as biturbó motor
Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT erőközpontjával!
A könnyedség és a teljesítőképesség találkozása.
A könnyedség és a teljesítőképesség találkozása.
Egy hajtómű az autóversenyzés szintjére emelt teljesítményadatokkal: a V8-as biturbó motort, amelyhez két belül elhelyezkedő turbófeltöltő tartozik, a csúcsteljesítményekre terveztük. A dinamikus motortartóbakok bármilyen közlekedési helyzethez hozzá tudnak igazodni. Emellett a szárazkarteres kenés is hozzájárul a mély beépítési helyzethez. Az eredmény lehengerlő: kirobbanó reagálóképesség nagy vonóerővel.
Így szól a csúcsteljesítmény.
Így szól a csúcsteljesítmény.
Fantasztikus hatást kelt, ahogy a V8-as kibontakoztatja teljes teljesítményét, de éppígy magával ragadó a motort kísérő hang is, amely még inkább kiemeli a Mercedes-AMG GT kitűnő teljesítményét.
Az AMG GT „szíve”, a 4,0 literes V8-as biturbó motor, lenyűgözi a vezetőt. Hihetetlen élmény, ahogy a nagyon hosszú motorháztető alatt megbúvó V8-as kiengedi teljes teljesítményét. Mindössze 209 kg-os száraz tömegével ugyanis az autóversenyzés szintjének megfelelő teljesítményt produkál. Kis tömegű. Kompakt. Nagy teljesítményű.
AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés
Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.
AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés
Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.
A Mercedes-AMG GT nagy teljesítményű kompozit fékberendezése kitűnő lassulási értékeivel, precíz szabályozásával és tartósságával tűnik ki. A nagyméretű, belső hűtésű, perforált és hornyokkal rendelkező féktárcsák kiválóan ellenállnak a szélsőséges hőmérsékleteknek, ugyanakkor kicsi a tömegük.
A fékberendezés fő jellemzői:
- kiváló lassulási értékek a nagyméretű, minden keréknél belső hűtésű és perforált féktárcsáknak köszönhetően
- kompozit technológia, amely a féktárcsák számára a hosszú élettartam mellett kis rugózatlan tömeget biztosít
- Elektromos rögzítőfék, amelyet a forgó világításkapcsoló alatti kapcsolóval kényelmesen lehet kezelni
- féknyergek „AMG” felirattal, ezüst kivitelben az AMG GT, piros kivitelben az AMG GT S és GT C vagy sárga kivitelben az AMG GT R esetén (választható piros is)
- A szériakivitelű kompozit fékberendezés méretei és teljesítőképessége igazodik a gépkocsi teljesítményéhez
Opció az összes motorváltozathoz: AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer, amely még nagyobb fékteljesítményt és tartósságot biztosít
Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
Mercedes-AMG Brand
The World of Driving Performance.
Mercedes-AMG Brand
The World of Driving Performance.
The World of Driving Performance.
The World of Driving Performance.
Megismerkedhet a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékával, valamint a Driving Performance magával ragadó élményével.
Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>