Teljesítmény.

Nagyobb tér. Több dinamika. Még bizsergetőbb érzés.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,2-11,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 256-252 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Modellek


Semmihez nem hasonlítható.

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai és modelljei.

Modellek


Semmihez nem hasonlítható.

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai és modelljei.

  • Mercedes-AMG GT 43 és 43 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Energikus fellépés

    270 kW*<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (367 LE*)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű hathengeres soros benzinmotor.

    Elegendő

    4,9 másodperc*

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Meglepően sokoldalú, félreismerhetetlenül AMG: a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 ajtós Coupé egy lenyűgöző sportautó teljesítményét egy elegáns 4 ajtós hétköznapi használhatóságával ötvözi. Markáns formanyelvében – amelyet a mélyen lenyúló motorháztető, a domináns frontrész és az erőteljes felépítés jellemez – egyértelműen kiütköznek a sportos génjei. Elég, ha megnyomja a Start gombot, hogy vitathatatlanná váljon: a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 ajtós Coupénak az élen van a helye. Az innovatív és nagyon jó hatásfokú hathengeres soros motornak, az aktív aerodinamikának és az AMG SPEEDSHIFT TCT 9 fokozatú sebességváltónak köszönhetően pedig meg is őrzi elsőségét.

    A 4 ajtós sportautó rendkívül kedvező ár/érték aránnyal tisztán hátsókerék-hajtással is elérhető. Ami ennek megjelenését, műszaki megoldásait, felszereltségét és egyedi kialakítási lehetőségeit illeti, megfelel a 4MATIC+ összkerékhajtású hathengeres változatnak.

    *A fent megadott értékek a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ modellre vonatkoznak.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Sportos

    320 kW-os<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (435 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítmény a 3,0 literes motortól.

    Energikus sprint: elegendő

    4,5 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    A Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupé egy lenyűgöző sportautó teljesítményét egy elegáns 4 ajtós hétköznapi használhatóságával ötvözi. Markáns formanyelvében – amelyet a mélyen lenyúló motorháztető, a domináns frontrész és az erőteljes felépítés jellemez – egyértelműen kiütköznek a sportos génjei. Elég, ha megnyomja a Start gombot, hogy vitathatatlanná váljon: a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupénak az élen van a helye. A 320 kW (435 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű, innovatív és nagyon jó hatásfokú soros hathengeres motornak, az aktív aerodinamikának és az AMG SPEEDSHIFT TCT 9 fokozatú sebességváltónak köszönhetően pedig meg is őrzi elsőségét.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Energikus fellépés

    a 430 kW<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (585 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítmény a V8-as biturbó motorral

    Kirobbanó sprintek: elegendő

    3,4 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Lélegzetelállító Gran Turismo-ként a Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4 ajtós Coupé a legjobb útitárs mindazoknak, akik nagyra értékelik a káprázatos teljesítményt, komfortot és sokoldalúságot. A rendkívüli dinamikát bámulatos hatékonysággal ötvöző, ultramodern, erőteljes V8-as biturbó motor minden fordulatszám-tartományban lenyűgöző vezetési élményt biztosít. Az olyan innovatív technológiák, mint például a teljesen variálható 4MATIC+ összkerékhajtás, valamint a szériafelszereltséghez tartozó hátsótengely-kormányzás az autósport színvonalán álló vonóerő-átadásról és irányíthatóságról gondoskodnak a V8-as motoroknál. Az AMG SPEEDSHIFT MCT 9 fokozatú sebességváltó a RACE START funkcióval lehengerlő sprinteket tesz lehetővé: mindössze 3,4 másodperc elegendő, hogy 0-ról 100 km/órára gyorsuljon a gépkocsi.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé

    Erőteljes,

    470 kW-os<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (639 LE) teljesítmény a V8-as biturbó motorral

    Elegendő

    3,2 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    Az autóversenyzés szintjére emelt menetdinamika, kirobbanó sprintek, a legkitűnőbb komfort. A Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 ajtós Coupé a 4 ajtós modellcsalád legelőkelőbb helyén áll. Az AMG dinamikus motortartóbakok a 470 kW (639 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű motor és a karosszéria közötti lehető legjobb kapcsolatról gondoskodnak minden menet közbeni helyzetben. Az elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű – különösen a sportos vezetési stílusnál – még jobb kigyorsítást tesz lehetővé a kanyarokból. A 4 ajtós Coupé nemcsak azzal tűnik ki, hogy mindössze 3,2 másodperc elegendő, hogy 0-ról 100 km/órára gyorsuljon, hanem azzal is, hogy a kiegészítő „RACE“ menetprogramnak és a Drift üzemmódnak köszönhetően a rendkívül sportos vezetési manőverekre is képes. Ráadásul a díszítőelemmel ellátott, „jet wing” designnal kialakított, markáns gépkocsiorr már első ránézésre félreismerhetetlenül jelzi, hogy itt egy Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé érkezik.

Mercedes-AMG GT 43: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,3-8,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 189-184 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,4-9,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 215-209 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,4-9,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 215-209 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,2-11,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 256-252 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

A V8-as modellek hajtáslánca


Driving Performance – igény szerinti.

A V8-as modellek hajtáslánca


Driving Performance – igény szerinti.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtásáról!

Elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű.

Az elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű minden menet közbeni helyzetben, de mindenekelőtt sportos vezetési stílusnál javítja a vonóerő-átadást, és jobb kigyorsítást tesz lehetővé a kanyarokból.

AMG RIDE CONTROL+

A GT-specifikus hangolással rendelkező AMG légrugózású futómű gyakorlatilag két futóművet egyesít magában. A kényelmestől a sportosig: kimagasló teljesítmény minden helyzetben.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimális a kimondottan dinamikus vezetési stílushoz. Sportosan gyors fokozatváltások vagy alig érzékelhető kapcsolási folyamatok – a menet közbeni üzemmódtól függően:

a 9 fokozatnak köszönhetően a motor szinte mindig az optimális fordulatszám-tartományban működik.

AMG hátsótengely-kormányzás

Jobb az autó reagálóképessége: 100 km/órás sebességig a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel ellentétesen történik, ami virtuálisan megrövidíti a tengelytávot. Nagyobb biztonság: 100 km/órától a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel azonos irányú, ami pedig virtuálisan a tengelytáv meghosszabbítását eredményezi.

4MATIC+

Az összkerékhajtás a hátsó és az első tengely variálható összekapcsolását biztosítva optimális nyomatékeloszlásról gondoskodik, ami fokozatmentes átkapcsolást tesz lehetővé az összkerékhajtás és hátsótengely-hajtás között.

AMG dinamikus motortartóbakok

Az AMG dinamikus motortartóbakok a motor és a karosszéria közötti lehető legjobb kapcsolatról gondoskodnak minden menet közbeni helyzetben. A beállítás alapkarakterét a kiválasztott menetprogramok határozzák meg.

Motorpaletta


Arra alkottuk, hogy mindent megadjanak: az AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai.

Fedezze fel a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé 6 hengeres soros vagy V8-as motorját!

Motorpaletta


Arra alkottuk, hogy mindent megadjanak: az AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai.

Fedezze fel a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé 6 hengeres soros vagy V8-as motorját!

  • V8-as biturbó motor

    AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor

    Az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor

    AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor

    A Mercedes-AMG 4,0 literes V8-as motorja kirobbanó erőkifejtésre, ugyanakkor nagyon finoman adagolható teljesítményleadásra képes. A Twin-Scroll-turbófeltöltőket a jobb reagálóképesség érdekében a hengerfejek között helyeztük el („Hot V elrendezés“). Kisebb teljesítményigény esetén hengerlekapcsolás történik, ami csökkenti a fogyasztást.

  • 6 hengeres soros motor

    3,0 literes 6 hengeres soros motor kipufogógáz-turbófeltöltővel és elektromos kiegészítő levegősűrítővel

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: 6 hengeres soros motor

    3,0 literes 6 hengeres soros motor kipufogógáz-turbófeltöltővel és elektromos kiegészítő levegősűrítővel

    Elektromos hajtással támogatott, lehengerlő vezetési élmény: az integrált indítómotor-generátor rásegítési- és energia-visszanyerési funkciót biztosít, a 48 voltos elektromos hálózat ellátja az áramfogyasztókat, a kiegészítő levegősűrítő pedig már kevéssel az alapjárati fordulatszám felett növeli a forgatónyomatékot. És mindehhez ráadásul élvezheti egy hathengeres soros motor járásegyenletességét.

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS csomag

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: AMG DYNAMIC PLUS csomag

    Az AMG DYNAMIC PLUS csomag egyet jelent a maximális vezetési élménnyel és az autó lehető legnagyobb reagálóképességével. A legmagasabb színvonalú teljesítmény szolgálatában álló, nagyszámú részegységet gyűjt egyetlen vonzó csomagba, és így magában foglalja azokat a legfontosabb opcionális felszereltségeket, amelyekkel még tovább fokozható a menetdinamika, és még szenvedélyesebb lesz a vezetési élmény.

    COMAND Online

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: COMAND Online

    Az opcionális COMAND Online, a tökéletesen a műszerfalba integrált prémium Mercedes Look-and-Feel navigációs rendszer segítségével gyorsabban és idegeskedés nélkül érhet célba. A Live Traffic közlekedési információknak és a Car to X kommunikációnak köszönhetően például egyszerűen el tudja kerülni a forgalmi torlódásokat, és hamarabb észreveheti a lehetséges veszélyforrásokat.
    Az AMG Track Pace alkalmazás ideális eszköz arra, hogy részletesen és professzionálisan értékelhesse vezetési stílusát. Ezáltal oktató nélkül is javíthatja és más vezetőkkel összehasonlíthatja a teljesítményét. A kijelzés áttekinthető, intuitív és jól értelmezhető. Rögzítheti menetadatait, és például a közösségi oldalakon megoszthatja az autósport más szerelmeseivel.

    AMG-gombok a kormányon

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: AMG-gombok a kormányon

    Az AMG-gombok rendkívül sportossá teszik a kormányt: segítségükkel gyorsan és célirányosan kezelheti a specifikus menetdinamikai funkciókat. Összpontosított és teljesítményorientált vezetési élményben lesz része, a vezetőtérben pedig autentikus versenyautó-atmoszféra veszi körbe.

    Mercedes-AMG márka


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG márka


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé: Mercedes-AMG Brand

    Megismerkedhet a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékával, valamint a Driving Performance magával ragadó élményével.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,4-9,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 215-209 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 257 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>