The World of Driving Performance.

One Attitude. Your Choice.

Üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 17 - 6,9 l/100 km | CO2-kibocsátás, kombinált: 397 - 162 g/km | Károsanyag-kibocsátás adatai<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Filozófia


Filozófia.

Üdvözöljük az AMG világában!

A nagy teljesítményű autók szerelmeseinek álmai: minden erről szól, amit a Mercedes-AMG-nél teszünk. Mi teljesítjük ezeket az álmokat, sőt túl is akarjuk szárnyalni őket. Ezért készek vagyunk mindig továbbfejlődni.

Filozófia


Filozófia.

Üdvözöljük az AMG világában!

A nagy teljesítményű autók szerelmeseinek álmai: minden erről szól, amit a Mercedes-AMG-nél teszünk. Mi teljesítjük ezeket az álmokat, sőt túl is akarjuk szárnyalni őket. Ezért készek vagyunk mindig továbbfejlődni.

  • Karakter

    A technikán túl még van valami, ami kell egy AMG-hez: ez a karakter.

    Mercedes-AMG: AMG Performance.

    A technikán túl még van valami, ami kell egy AMG-hez: ez a karakter.

    A csúcsteljesítmény nem a véletlen műve. Ott születik meg, ahol a mérnöki művészet már egy egészen rendkívüli szintet ér el: ez az AMG szellemisége. Hiszünk abban, hogy új céljaink eléréséhez újra és újra feszegetnünk kell a határokat. Semmit sem fogadunk el megváltoztathatatlannak. A határokat ugyanis mi, emberek hozzuk létre, és mi vagyunk azok is, akik túl tudják lépni ezeket. Ezzel az elszántsággal alkotunk kimagasló teljesítményű gépkocsikat az autósport és immár az utak számára is. Ezt nevezzük „Driving Performance”-nak.

    Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km | CO2-kibocsátás, kombinált: 259 g/km | Károsanyag-kibocsátás adatai<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

  • Driving Performance

    Ami egy AMG-t AMG-vé tesz.

    Sárga fényezésű AMG GT.
    AMG GT alulnézet.

    Ami egy AMG-t AMG-vé tesz.

    Az a törekvésünk, hogy új és új célok elérése érdekében mindig feszegessük a határokat, már teljes fejlesztési koncepciónkban látható:

    Munkánk egy új Mercedes-Benz modell gépkocsi-technológiájának megtervezésétől kezdődik. Ezzel adjuk meg az alapot ahhoz, hogy aztán a legmagasabb igényeket is teljesíthessük a Performance gépkocsik piacán, mégpedig páratlan módon. Minden egyes Mercedes-AMG-t teljes egészében Affalterbachban fejlesztünk ki és konstruálunk meg. Az összes komponens tökéletes kialakítása és együttműködése olyan gépkocsit hoz létre, amely nemcsak a közutakon adja meg a vezetés örömét, hanem a versenypályákon is megállja a helyét.

    Mercedes-AMG gépkocsirészegységek.

    Kimagasló technológiái olyan intenzív vezetési élményt tesznek lehetővé, amely megfelel a célcsoport karakterének. 1500 munkatársunk közül több mint 800 egyedül csak a fejlesztőrészlegen tevékenykedik, mégpedig azon fő kompetenciák alapján, amelyek különleges teljesítményünk előfeltételei. Megalapozott tudásunk kell ahhoz, hogy megalkossuk azokat a gépkocsikat, amelyek egészen rendkívüli örökítőanyaggal rendelkeznek, azaz az AMG DNS-sel.

    Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km | CO2-kibocsátás, kombinált: 259 g/km | Károsanyag-kibocsátás adatai<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

  • Meghajtás

    2 literes 4 hengeres AMG Performance motor.

    „Az erő a kezdet. A művészet az, ahogy ezt átvisszük az útra.“

    Christian Enderle, a Motor és hajtáslánc terület fejlesztési vezetője

    Az AMG hajtásának szíve a motor. Azonban csak a tengelykapcsoló, a sebességváltó, a hajtótengely és a differenciálmű – azaz a teljes hajtáslánc – precíz együttműködése tudja kivinni a motor erejét az útra. Egy Mercedes-AMG-ben a saját bőrünkön érezzük a gyorsítást: közvetlenül, erőteljesen, lehengerlően. Ennek biztosítékai az egyedülálló AMG Performance hajtásrendszerek, amelyek dinamikus reagálóképességet és lendületességet adnak a gépkocsinak, csúcsteljesítményekkel és a hatékonyság maximumával társítva.

  • Menetdinamika

    Lehet haladni az úton. Vagy lehet teljesítményt mutatni.

    Mercedes-AMG Performance menetdinamika.

    Lehet haladni az úton. Vagy lehet teljesítményt mutatni.

    Az utak az általánosan megszokott módon A-ból B-be juttatnak minket. A nagy teljesítményű gépkocsik rajongói számára azonban sokkal többet jelentenek. Őket minden kanyar megszólítja.

    Aktívan, tudatosan vezetnek, és szeretik, ahogy gépkocsijuk ereje kibontakozik az aszfalton, miközben ők precízen kormányoznak. Számukra a menetdinamika a személyiség kifejeződése.

    Szabad utat adni a szenvedélynek, de uralni a teljesítményt: ez a vezérmotívuma annak, ahogy egy Mercedes-AMG az erőt menetdinamikává alakítja. Ennek megfelelően hangoltuk mindegyik futóműrendszerünket.

    Mercedes-AMG CLA Shooting Brake utastere.

    Az innovatív AMG technológia egyensúlyt teremt a dinamika és a kontroll között – ilyen technológiai elem például a saját fejlesztésű AMG Performance 4MATIC és 4MATIC+ összkerékhajtás, az intelligens AMG RIDE CONTROL sportfutómű, a változtatható sport-paraméterkormányzás, az AMG nagy teljesítményű fékrendszer és az optimalizált aerodinamika.

    A sokféle AMG technológia egyetlen célt szolgál: azt az érzést, hogy minden kanyart uralunk – és nem a kanyar ural minket.

    Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 259 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 7,3 - 6,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 171 - 162 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

  • A hang

    Az AMG motorháztetőinek kidolgozása.
    A kívánt videó pillanatnyilag sajnos nem áll rendelkezésre. Kérjük, később próbálja meg még egyszer.
    Megtekintés újra

    „A rekeszizmodból lesz a dobhártyád. Egyszerűen az egész testeddel hallod.“

    Ralph Illenberger, a Hang terület fejlesztési vezetője

    Lehet hallani az adrenalint? A válasz: igen! Egy Mercedes-AMG-t vezetni minden más lehet, csak halk nem. Ez már a motorindításkor félreérthetetlenül egyértelmű lesz. A kipufogóberendezés erőteljes és érces dübörgése minden Mercedes-AMG félreismerhetetlen márkavédjegyei közé tartozik, ráadásul mindegyik modell saját, összetéveszthetetlen hanggal rendelkezik.

    A vezetés közben, a választható menetprogramoknak megfelelően más-más árnyalattal teljesül ki a hangzásélmény. A különböző menethelyzetekben odaillő hangzáskarakter hallható. Egy szimfónia, amely a nagy teljesítményű gépkocsik szerelmeseinek íródott.

  • Design

    A forma követi a sebességet.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé designo gyémántfehér fényezéssel.
    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sziluett
    A Mercedes-AMG SL Roadster design.

    A forma követi a sebességet.

    Ha egy Mercedes-AMG-vel találkozunk az úton, a mozgásba hozott designt
    látjuk. Aki egy Mercedes-AMG-t vezet, az egyfajta esztétikum mellett
    is hitet tesz.

    A design a forma és a funkció tökéletes szimbiózisa – a kimagasló színvonalú és összetéveszthetetlen formanyelv gondoskodik arról, hogy minden Mercedes-AMG már első ránézésre megmutassa, hogy itt szuper teljesítményről van szó, kompromisszumok nélkül. A karakteres hűtőrács és a nagyméretű légbeömlők adják meg egy Mercedes-AMG gépkocsi egyéni arcélét. A markáns oldalsó küszöbborítások, a hátsó légterelő és az akár négy kipufogóvég láthatóvá teszi az autósportgéneket.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 242 -237 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,1 - 8,8 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 207 - 199 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 279 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Visszatekintés a múltra


Visszatekintés a múltra.

50 éves a Driving Performance.

A Mercedes-AMG ebben a fél évszázadban bizonyította magát mint sikeres sportautó- és teljesítménymárka, és ezt ma még fokozottabban teszi, mint korábban. És a jövő világa sem képzelhető el a plusz performance nélkül.

Visszatekintés a múltra


Visszatekintés a múltra.

50 éves a Driving Performance.

A Mercedes-AMG ebben a fél évszázadban bizonyította magát mint sikeres sportautó- és teljesítménymárka, és ezt ma még fokozottabban teszi, mint korábban. És a jövő világa sem képzelhető el a plusz performance nélkül.

Az Ön készüléke sajnos nem támogatja ezt a funkciót.

Az Ön készüléke sajnos nem támogatja ezt a funkciót.

Kérjük, a Landscape üzemmód aktiválásához próbálja meg elfordítani a készüléket, vagy használjon egy nagyobb felbontású készüléket!

Ötven éve feszegeti a határokat.

Szenvedély – korlátlanul. A dinamika a lételemünk. „Driving Performance”-nak nevezzük. És ezt csak fokozni fogjuk.
Pillanatfelvétel az AMG múltjából.
Bezárás
A Performance-márka történetének mérföldkövei.

A Hans Werner Aufrecht és Erhard Melcher által alapított vállalat 50 éve váltja valóra a teljesítmény rajongóinak álmait. Első műhelyüket 1967-ben hozták létre, egy öreg malomban. 1971-ben az AMG 300 SEL 6.8 AMG a Circuit de Spa-Francorchamps 24 órás versenyen kategóriagyőzelmet aratott, és az összesített eredménylista második helyén végzett.

A Mercedes-Benz vállalattal 1990-ben indult el a kooperáció. A C 36 AMG-vel 1993-ban lépett a piacra a Daimler-Benzzel együtt kifejlesztett első gépkocsi. A Mercedes-AMG 2005-től a Daimler AG százszázalékos tulajdona. 2009-ben jelent meg a teljesen a Mercedes-AMG által kifejlesztett első gépkocsi. Az AMG 2011-ben az SLS AMG GT3-mal megcélozta az autósportot. Ezután 2014-ben a Mercedes-AMG GT, 2015-ben pedig a 43-as modellek bevezetése következett.

Pillanatfelvétel az AMG múltjából.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Megtekintés újra

Nincs más alternatíva, csak a siker!

Hans Werner Aufrecht számára az autósport mindig is szenvedélyt, elragadó élményt és inspirációt jelentett. Amikor Erhard Melcherrel életre hívták az AMG-t, a passzióból olyan vállalkozás született, amely páratlan vezetési élményt tud teremteni.
Pillanatfelvétel az AMG sikertörténetéből.
Bezárás
Pillanatfelvétel az AMG sikertörténetéből.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Megtekintés újra
Ki a legerősebb kihívónk? Saját magunk.
Ötven éve hűségesek vagyunk a saját magunk számára állított mércéhez, és egyre magasabbra tesszük a lécet. Tevékenységünk újra és újra lenyűgöző hatást tesz. 1986-ban léptünk fel a leggyorsabb német szériakivitelű gépkocsival, az AMG 300 E 5.6 modellel, amely 303 km/óra feletti csúcssebességével az Egyesült Államokban is feltűnést keltett. Az amerikai sajtó kalapácsnak – „the Hammer” – keresztelte el, és ez a név ma is ott van a köztudatban. A későbbiekben is bizonyára, de erről 50 év múlva kérdezzen meg bennünket. A Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ ebben az évben indul útjára.
Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ és a „Hammer”, az AMG-mítosz fő szimbóluma.

Hogyan gondolkodik egy igazi bajnok?

Mindent megnyert, mindent ismer. Mi motiválhatja azt, aki már mindent elért? Megismerheti, mi hajtja Bernd Schneidert, a rekorder bajnokot.
Bernd Schneider, a Mercedes-AMG bajnoka.
Bezárás
Bernd Schneider, a Mercedes-AMG bajnoka.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Megtekintés újra

Beindítja a motort, és kikapcsolja a hétköznapokat.

Bármelyik modell mellett dönthet: egy Mercedes-AMG mindig fejet hajt az utcák és utak előtt. Kinyilvánítja azonban az AMG márka eredetét is: mégpedig a versenypályákon.
Sárga fényezésű AMG GT az AMG Performance-család előtt.
Bezárás
Fél évszázad Driving Performance.

A legutóbbi 50 évben az autósportban és az egyedülálló közúti gépkocsik fejlesztésében elért sok sikerünkkel újra és újra bebizonyítottuk, hogy a legkiválóbb sportautó- és a teljesítménymárkát szeretnénk képviselni.

Napjainkban affalterbachi vállalatunk nemzetközileg lenyűgözően eredményes a motorgyártás területén, ami nemcsak a fejlesztésre, hanem a „One Man – One Engine“ filozófiára is épül: ennél a manufaktúraszerű előállítási folyamatban egy szerelő alkot meg egy-egy motort. A 2016-os év során majdnem százezer gépkocsit szállítottunk ki, így több mint 40 százalékos növekedést jegyezhettünk, végrehajtottuk továbbá a vállalat történetének legnagyobb modelloffenzíváját – így aztán rekordadatokkal indítjuk a jubileumi évet.

50 éves a Mercedes-AMG.

Otthon a király kategóriában.

A 2012-es szezon óta az AMG három betűje, mint a Driving Performance szinonimája, a Forma-1-ben elért csúcsteljesítményeket is jelenti.
A 2016-os DTM-verseny egyik Mercedes-AMG Safety Carja.
Bezárás
A Mercedes-AMG Forma-1-es pilótái.
Uralkodás a király kategóriában.

A 2012-es szezon óta az AMG neve nem hagyható ki a Forma-1-ből. Az autósport iránti szerelmünk és az azzal kapcsolatos tapasztalataink azonban sokkal régebbre nyúlnak vissza.

Az AMG három betűje a Driving Performance szinonimája. Logikus lépés volt tehát, hogy az AMG és a Mercedes-Benz Forma-1-es szereplése közötti kapcsolatot közös névvel is jelezzük: ez a „Mercedes-AMG Petronas Motorsport”. A csapatnak az angliai Brixworth-ben működő motorcégét is átkereszteltük a „One Team“ elv jegyében: új neve a „Mercedes-AMG High Performance Powertrains“.

Az ezüstnyilak a FIA Forma-1 konstruktőri világbajnokságán egymás után háromszor nyerték el az első helyet, és ezzel a nagy triplával új fejezetet nyitottak amúgy is hosszú és sikeres autósport-történetükben.

Mercedes-AMG Forma-1-es autó 2017-ből.

Mi nem csupán gépkocsikat alkotunk.

Álmokat váltunk valóra. Hajtóerőnk az, hogy hiszünk a csúcsteljesítményekben.
Sárga fényezésű AMG GT látható madártávlatból.
Bezárás
Definíciónk egy „összművészeti alkotásról”:
Performance autóink valamennyi, a teljesítményt befolyásoló részegységét magunk készítjük. Így aztán nem csoda, hogy több mint 700 munkatársunk dolgozik a fejlesztési területen. Mindannyian azzal a céllal tevékenykednek, hogy a standard megoldásokon túl újra és újra újdonságokat vigyenek ki az utakra. Munkájuk a gépkocsi egészére irányul. A Mercedes-AMG GT-vel már a második teljesen saját fejlesztésű sportautóval léptünk fel. És ez a Mercedes-AMG GT nem elégszik meg mással, mint az első hellyel.
Sárga fényezésű AMG GT alváza.
Motorok, amelyek egy egész iparágat hajtanak.

Mindent maga mögött hagyni: ez egy AMG motor hivatása. Itt az erő a precizitással találkozik, az eredmény pedig az AMG-re jellemzően dinamikus reagálóképesség, lendületesség és lenyűgöző vezetési élmény, csúcsteljesítménnyel és maximális hatékonysággal társítva. Így például az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor alacsony károsanyag-kibocsátással és a szegmensében világszerte legkisebbnek számító fogyasztási értékekkel tűnik ki.

A motorokéhoz hasonló fontosságú az erőátvitel szerepe: az AMG sebességváltók optimálisan viszik át a motor teljesítményét, mégpedig a pillanatnyi helyzet alapján megfelelően szabályozva és hihetetlenül dinamikusan. A rendkívül sportostól a különösen hatékonyon át a kényelmesig választható menetprogramok tovább növelik a vezető szabadságát, hogy még jobb erőkifejtést érjen el, és még több örömét lelje a vezetésben.

„AMG Winter Sporting“ rendezvény.

A Mercedes-AMG Project ONE showcar.

Hiperautó Forma-1-es technológiával.
Mercedes-AMG Project ONE a versenypályán.
Bezárás
Hiperteljesítmény.
A kétüléses szupersportkocsi mint showcar az első, amely a legmodernebb és leghatékonyabb Formal-1-es hibrid technológiát szinte egy az egyben átviszi a versenypályákról az utcákra. A Performance-Hybrid előreláthatólag 1000 LE feletti teljesítménnyel rendelkezik, maximális sebessége meghaladja a 350 km/órát. A lehengerlő versenypálya-teljesítményt és a mindennapi közlekedésre megfelelő Forma-1-es hibrid technológiát példamutató gazdaságossággal kombinálja.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE.
AMG Future Performance.
A Mercedes-AMG egyedülálló ismeretekkel rendelkezik az autósportban kipróbált hajtáskoncepciókról. A Project ONE gépkocsival ezt a tudást most először viszi ki az utakra, majd átörökíti a jövőbeni szériakivitelű gépkocsikra is. A Mercedes-AMG szándéka az, hogy a nagy teljesítményű autókra koncentráló mobilitás élén álljon, és a hálózatba kapcsolástól kezdve a teljes körű mobilitási rendszerig minden téren biztosíthassa, hogy ügyfelei az innovatív megoldásoknak köszönhetően a jövőben is átélhessék a nagy teljesítményű gépkocsik élményét.
Mercedes-AMG Project ONE.

AMG Track Pace.

Az Ön személyes versenymérnöke.
Mercedes-AMG Track Pace versenymérnök applikáció.
Bezárás
Mercedes-AMG Track Pace versenymérnök applikáció.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Megtekintés újra
Adatgyűjtő a versenypályán való használathoz.
Az új AMG Track Pace mindkét AMG GT Roadster számára rendelkezésre áll. Az opcionálisan rendelhető COMAND Online infotainment-rendszer része, és az Apple iPhone®-t az Ön személyes versenymérnökévé varázsolja. Az ügyfelek az alkalmazás felhasználásával elemezhetik és javíthatják vezetési stílusukat a versenypályán, továbbá a Facebookon és a YouTube-on keresztül, illetve az AMG Private Lounge keretében más AMG-vezetőkkel is megoszthatják eredményeiket. Az alkalmazás az Apple iPhone®-hoz használható WLAN segítségével, az AMG GT-modellek esetén. A gépkocsi nagyszámú adatot küld át valós időben az alkalmazásra. Ilyen adatok például a sebesség, a sebességfokozat, a bekormányzási szög, az idő, a pozíció és a gyorsítás.
A Track Pace funkcióval rendelkező COMAND Online infotainment-rendszer.
Az AMG-versenyzők számára.
Az alkalmazás segítségével a versenypályán elért kör- vagy szektoridőket is lehet menteni. Ehhez már most nagyszámú útszakaszprofil található az alkalmazásban tárolva, de maga vezető is rögzíthet és menthet további versenypályákat. Az Apple iPhone® kamera rögzíti a versenypályán való haladást, így a vezető egy interaktív videót kap, amely tartalmazza az összes megjelenített telemetriaadatot.

AMG Future Performance.

50 éves az AMG – ideális időpont arra, hogy új fejezetet nyissunk a Driving Performance történetében.
Az EQ Power+ technológiával rendelkező Mercedes-AMG GT Concept.
Bezárás
A képen az EQ Power+ technológiával rendelkező Mercedes-AMG GT Concept látható.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Megtekintés újra
A jövőben: Mercedes-AMG GT Concept.
A Mercedes-AMG GT Concept showcar bemutatja, hogy milyen alternatív hajtáskoncepciókat képzel el az AMG. Ezen túlmenően ez a négyajtós coupé előhírnöke az AMG GT típuscsoport további kiépítésének. Az SLS AMG és az AMG GT után következő harmadik modellcsaládot teljesen saját erőből fejlesztjük ki Affalterbachban. Az elnevezés és a fő designelemek a gépkocsi front- és farrészén már első ránézésre megmutatják az AMG GT-családhoz való tartozását. A Mirror Cam „EQ Power+“ jelölése arra a plusz teljesítményre utal, amelyet az AMG-nél a hibrid megoldás alkalmazásának köszönhetően elvárhatunk.
AMG GT Concept Car.
Jövőbe mutató hibrid hajtáslánc.
Az AMG GT Concept hajtáslánca teljesen új fejlesztést jelent. Az SLS AMG Electric Drive-val már 2010-ben bebizonyítottuk, hogy létrehozható egy akkumulátoros elektromos hajtással rendelkező szupersportkocsi, amely rendkívüli futásteljesítményre képes, és a vezetési élmény maximumát nyújtja. A tervezett AMG hiperautó Forma-1-es menetdinamikát és hatékonyságot ígér. Látni engedi, hogy mi az, ami jelenleg maximálisan megalkotható a hibridtechnológiával.
A képen az AMG GT Concept látható intenzív haladás közben.
A képek elkészítését követően történhettek változások a terméken.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Kiváló minőségű kézi munka a Mercedes-AMG-től.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Kiváló minőségű kézi munka a Mercedes-AMG-től.

One Man – One Engine filozófiával készült, aláírással ellátott motor.

A nagyszériás gyártással ellentétben a Mercedes-AMG-nél hagyományosan a „One Man – One Engine“ filozófiát követve, kézi munkával készítjük az R4-es, a V8-as és a V12-es motorokat. Egy szerelő különállóan egy hajtóművet szerel össze, és a forgattyús tengelynek a motorblokkba történő beszerelésétől kezdve a vezérműtengelyek beépítésén át a kábelezésig és a motorolajjal való feltöltésig teljes felelősséget vállal a motorért – amint azt az AMG motortáblán látható aláírása is jól mutatja.

Mercedes-AMG A 45: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 7,3 – 6,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 171 - 162 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,6 - 8,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 193 - 193 g/km <p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,1 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 230 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,5–10,3 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 244–239 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,8 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 245 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG G 63: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 13,1 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 299 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLA 45: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 193 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10.7 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 244 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 278 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLS 63: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,3 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 288 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,2 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 255 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG SL 63 Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,6 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 264 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG SLC 43: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,2 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 186 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Képek és filmek


Képek és filmek.

Képek és filmek


Képek és filmek.

Mercedes-AMG GT S futam előtt.
Mercedes-AMG E 63 S T-modell.
Mercedes-AMG C 63 S Coupé.
Mercedes-AMG GT R szélcsatornában.
Mercedes-AMG GLC 43 Range
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Limuzin
Mercedes-AMG CLA 45 Coupé frontrésze.
Mercedes-AMG SL 65 Roadster
Mercedes-AMG G 63
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet madártávlatból.

Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG E 63 S T-modell: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,4 - 9,1 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 214 - 206 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,1 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 230 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,7 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 244 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 10,7 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 244 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,2 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 255 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 7,3 - 6,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 171 - 162 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG SL 65: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,9 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 279 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG G 63: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 13,1 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 299 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 263 g/km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek.</p>