Intelligens elektromos mobilitás.

Üdvözöljük a Mercedes-Benz EQ elektromos gépkocsik világában!

EQ - elektromos gépkocsik


Elektromosan, kompromisszumok nélkül − a Mercedes-Benz EQ modellekkel.

EQ - elektromos gépkocsik


Elektromosan, kompromisszumok nélkül − a Mercedes-Benz EQ modellekkel.

A tisztán elektromos mobilitás helyi károsanyag-kibocsátás nélküli, szinte hangtalan közlekedést és kitűnő reagálóképességet jelent. Összességében egy teljesen újszerű vezetési élményről és egy, a jövőbe mutató mobilitási formáról van szó, amely felidézi a 130 évvel ezelőtti úttörő lépéseinket az autózás történetében.

Mercedes-Benz EQ modellek


Dinamikusan és helyi károsanyag-kibocsátás nélkül.

Lehet szó sportos SUV vagy családbarát Van modellről, a Mercedes-Benz teljesen elektromos hajtású modelljeinek kínálatában mindenki megtalálja a neki megfelelőt.

Mercedes-Benz EQ modellek


Dinamikusan és helyi károsanyag-kibocsátás nélkül.

Lehet szó sportos SUV vagy családbarát Van modellről, a Mercedes-Benz teljesen elektromos hajtású modelljeinek kínálatában mindenki megtalálja a neki megfelelőt.

    Az új Mercedes-Benz EQC.

    Ismerje meg az EQC-t!

    Teljesíti a magas elvárásokat: az EQ márka első tisztán akkumulátoros elektromos hajtású gépkocsija nemcsak biztonságával és kényelmével, hanem az első és a hátsó tengelyre beépített két elektromotorjának köszönhetően magas szintű menetdinamikájával is kitűnik. A Mercedes me széles körű szolgáltatásokat nyújt az elektromos autózáshoz kapcsolódóan, hogy Ön gond nélkül élvezhesse a mobilitást.

    Az új Mercedes-Benz EQV.

    Az EQV otthoni, kényelmes töltése a Mercedes-Benz wallbox segítségével.

    A speciálisan az EQ-családhoz tervezett designelemek kívül-belül egyaránt izgalmas és progresszív karaktert kölcsönöznek az EQV 300[1]-nak. Egy valami azonban megmaradt. Mégpedig az, amit egy Mercedes-Benz egyterű limuzintól mindig is megszoktunk: az EQV 300[1] is a márkára jellemző kényelemmel és funkcionalitással várja utasait.

    EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0.<p>Az áramfogyasztásra és a hatótávolságra vonatkozó adatok nem véglegesek. Ezeket a tanúsítási eljárásra szakosodott műszaki szolgáltató állapította meg a 101 sz. UN/ECE-szabályozás szerint. Még nem áll rendelkezésre a hatóságilag igazolt értékeket tartalmazó EK-típusengedély és megfelelőségi igazolás. Az általunk megadott adatok és a hatóságilag igazolt értékek között előfordulhatnak eltérések.</p>

    EQV 300: áramfogyasztás, kWh/100 km: 27; CO2-kibocsátás,  g/km (kombinált): 0.<p>Az áramfogyasztásra és a hatótávolságra vonatkozó adatok nem véglegesek. Ezeket a tanúsítási eljárásra szakosodott műszaki szolgáltató állapította meg a 101 sz. UN/ECE-szabályozás szerint. Még nem áll rendelkezésre a hatóságilag igazolt értékeket tartalmazó EK-típusengedély és megfelelőségi igazolás. Az általunk megadott adatok és a hatóságilag igazolt értékek között előfordulhatnak eltérések.</p>

    Teljesen elektromos hajtás


    Ismerkedjen meg a teljesen elektromos hajtás részegységeivel!

    Teljesen elektromos hajtás


    Ismerkedjen meg a teljesen elektromos hajtás részegységeivel!

    Töltőrendszer

    Az intelligens töltőrendszerrel minden általánosan használt töltési lehetőségnél, azaz háztartási csatlakozóaljzatoknál, wallboxoknál, váltakozó áramú töltőállomásoknál (AC) és gyorstöltőállomásoknál (DC) tölthető az akkumulátor.

    A gépkocsiba beépített fedélzeti töltő a nyilvános áramhálózaton keresztüli töltést irányítja. A váltakozó áramot (AC) egyenárammá (DC) alakítja. A „normál“ hálózati csatlakozónál (AC) történő töltés mellett lehetséges a gépkocsi DC-töltőállomásokon (gyorstöltőállomások) való töltése is.

    Nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor

    A nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor az elektromos hajtás központi energiatárolója. Közvetlenül az akkumulátor jellemzőitől függ a hatótávolság és a teljesítmény is.

    Az akkumulátort kívülről kell tölteni az áramhálózatról, de emellett a fékezési folyamatoknál és tolóüzemmódban energia-visszanyerés is történik. A dinamikai szempontból kedvező, alacsony súlypont érdekében az akkumulátort a padlólemezbe építjük be.

    Elektromotor

    Az első és a hátsó tengelyre beépített egy-egy elektromotor a nagyfeszültségű akkumulátor elektromos energiáját átalakítja mechanikus energiájává, és az első fordulattól kezdve lenyűgöző vonóerő-átadást biztosít.

    Az áramfogyasztás csökkentése és a dinamika javítása érdekében a vonóerő hatékony elosztása fokozatmentes szabályozással történik az első és a hátsó tengely között.

    Energia-visszanyerő fékrendszer

    A plusz hatótávolságért: a fogyasztáscsökkentés egyik nagy lehetősége a tolóüzemmódban és a fékezéseknél történő energia-visszanyerés (rekuperáció) növelése.

    Ez a lassító nyomatékok intelligens, a hatékonyság szempontjából optimalizált elosztásával történik. Amikor Ön lenyomja a fékpedált, akkor először az elektromotor biztosítja a lassulást, és ekkor generátorként működik. Ezenfelül a kormány váltókapcsolóival több fokozatban befolyásolhatja a rekuperációs teljesítményt.