Teljesítmény.

Nagyobb tér. Több dinamika. Még bizsergetőbb érzés.

Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km[1] (WLTP korrigált NEDC értékek)

Modellek


Semmihez nem hasonlítható.

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai és modelljei.

Modellek


Semmihez nem hasonlítható.

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai és modelljei.

  • Mercedes-AMG GT 43

    A képen a Mercedes-AMG GT 43 elölnézetben

    Energikus fellépés  

    270+16 kW*<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (367+22 LE*)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> a hathengeres soros motor benzinmotorral

    Elegendő

    5 másodperc*

    a 0-ról 100 km/h-ra gyorsuláshoz.

    A Mercedes-AMG GT 43 a Gran Turismo és a versenysport élményvilágának legjavát egyesíti magában. Ez egyértelműen érezhető a széles körű szériafelszereltségen. A MULTIBEAM LED fényszórók optimálisan megvilágítják az utat Ön előtt, az AMG RIDE CONTROL futómű pedig gombnyomásra lehetővé teszi a sportos vagy éppen a kényelmes autózást.

    *A fent megadott értékek a Mercedes-AMG GT 43 modellre vonatkoznak.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    A képen a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ elölnézetben oldalsó szögből látható.

    Sportos

    270+16 kW<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (367+22 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítmény a 3,0 literes motorral.

    Energikus sprint: elegendő

    4,9 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/h-ra gyorsuljon.

    Meglepően sokoldalú, félreismerhetetlenül AMG: a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 ajtós Coupé egy lenyűgöző sportautó teljesítményét egy elegáns 4 ajtós hétköznapi használhatóságával ötvözi. Markáns formanyelvében – amelyet a mélyen lenyúló motorháztető, a domináns frontrész és az erőteljes felépítés jellemez – egyértelműen kiütköznek a sportos génjei. Elég, ha megnyomja a Start gombot, hogy vitathatatlanná váljon: a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 ajtós Coupénak az élen van a helye. Az innovatív és nagyon jó hatásfokú hathengeres soros motornak, az aktív aerodinamikának és az AMG SPEEDSHIFT TCT 9 fokozatú sebességváltónak köszönhetően pedig meg is őrzi elsőségét.

    *A fent megadott értékek a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ modellre vonatkoznak.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    A képen a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ elölnézetben oldalsó szögből látható.

    Sportos

    320+16 kW<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    (435+22 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítmény a 3,0 literes motorral.

    Energikus sprint: elegendő

    4,5 másodperc, hogy

    0-ról 100 km/h-ra gyorsuljon.

    A Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupé egy lenyűgöző sportautó teljesítményét egy elegáns 4 ajtós hétköznapi használhatóságával ötvözi. Markáns formanyelvében – amelyet a mélyen lenyúló motorháztető, a domináns frontrész és az erőteljes felépítés jellemez – egyértelműen kiütköznek a sportos génjei. Elég, ha megnyomja a Start gombot, hogy vitathatatlanná váljon: a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 ajtós Coupénak az élen van a helye. 320+16 kW (435+22LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményű, innovatív és nagyon jó hatásfokú soros hathengeres motorjának, aktív aerodinamikájának és AMG SPEEDSHIFT TCT 9 fokozatú sebességváltójának köszönhetően pedig meg is őrzi elsőségét.

     

    *A fent megadott értékek a Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ modellre vonatkoznak.

Mercedes-AMG GT 43: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,6 - 8,3 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 196 - 189 g/km[1] (WLTP korrigált NEDC értékek)

Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km[1] (WLTP korrigált NEDC értékek)

Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km[1] (WLTP korrigált NEDC értékek)

Hajtáslánc


Driving Performance – igény szerint.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtásáról!

Hajtáslánc


Driving Performance – igény szerint.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtásáról!

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt das AMG Hinterachs-Sperrdifferenzial elektronisch von oben.

    Elektronikus AMG zárható hátsótengely-differenciálmű

    Az elektronikusan szabályozott AMG zárható hátsótengely-differenciálmű minden menet közbeni helyzetben - főleg sportos vezetési stílusnál - javítja a vonóerő-átadást és jobb kigyorsítást tesz lehetővé a kanyarokból.

  • Das Bild zeigt das Fahrwerk des Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupés.

    AMG RIDE CONTROL+

    A GT-specifikus hangolással rendelkező AMG légrugózású futómű gyakorlatilag két futóművet egyesít magában. A kényelmestől a nagyon sportosig: a különböző beállításoknak köszönhetően minden helyzetben kimagasló teljesítményt kap. Ez évtől még élménytelibben tapasztalhatja meg a „Komfort” és a „Sport+” beállítás közötti különbséget, ugyanis a korábbaikhoz képest erősebben érzékelheti a menettulajdonságok változását.

  • AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

    Az AMG SPEEDSHIFT TCT 9G-t dinamikus kapcsolási jellemzői és az izgalmas közbenső gázadási funkció miatt szeretni fogják a sportos vezetők. A menetprogramtól függően sportosan gyors vagy kényelmes, alig érezhető fokozatváltási folyamatokat biztosít. A kilenc fokozatnak köszönhetően a motor különösen gyakran dolgozhat az optimális fordulatszám-tartományban.

  • Das Bild zeigt eine Detailaufnahme der Hinterachslenkung.

    AMG hátsótengely-kormányzás

    Jobb az autó reagálóképessége: 100 km/órás sebességig a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel ellentétesen történik, ami virtuálisan megrövidíti a tengelytávot. Nagyobb biztonság: 100 km/órától a hátsó tengely kormányzása az első tengellyel azonos irányú, ami pedig virtuálisan a tengelytáv meghosszabbítását eredményezi.

  • 4MATIC+ összkerékhajtás

    Az összkerékhajtás a hátsó és az első tengely variálható összekapcsolását biztosítva optimális nyomatékeloszlásról gondoskodik, ami fokozatmentes átkapcsolást tesz lehetővé az összkerékhajtás és hátsótengely-hajtás között.

A képen a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé hajtáslánca látható.
  • Elektronikus AMG zárható hátsótengely-differenciálmű

  • AMG RIDE CONTROL+

  • AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

  • AMG hátsótengely-kormányzás

  • 4MATIC+ összkerékhajtás

Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6  l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

 

Motorpaletta


Arra alkottuk, hogy mindent megadjanak: az AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai.

Ismerje meg a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé 6 hengeres soros motorját!

Motorpaletta


Arra alkottuk, hogy mindent megadjanak: az AMG GT 4 ajtós Coupé motorjai.

Ismerje meg a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé 6 hengeres soros motorját!

3,0 literes 6 hengeres soros motor kipufogógáz-turbófeltöltővel és elektromos kiegészítő levegősűrítővel

A képen a 3,0 literes 6 hengeres soros motor látható.

3,0 literes 6 hengeres soros motor kipufogógáz-turbófeltöltővel és elektromos kiegészítő levegősűrítővel

Elektromos hajtással támogatott motor, lehengerlő vezetési élmény: az integrált indítómotor-generátor rásegítési és energia-visszanyerési funkciót biztosít, a 48 voltos elektromos hálózat ellátja az áramfogyasztókat, a kiegészítő levegősűrítő pedig már kevéssel az alapjárati fordulatszám felett növeli a forgatónyomatékot. És mindehhez ráadásul élvezheti egy hathengeres, soros motor járásegyenletességét.

Opcionális AMG-felszereltségek


Még élménytelibb vezetés. Még több GT-feeling.

Opcionális AMG-felszereltségek


Még élménytelibb vezetés. Még több GT-feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS csomag

    A képen a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé vezetőtere látható.

    Az AMG DYNAMIC PLUS csomag egyet jelent a maximális vezetési élménnyel és az autó lehető legnagyobb reagálóképességével. Számos, a legmagasabb szintű teljesítmény szolgálatában álló komponenst gyűjt egyetlen vonzó csomagba: magában foglalja azokat a legfontosabb opcionális felszereltségeket, amelyekkel még tovább fokozható a jármű menetdinamikája. így még szenvedélyesebbé teszi az autózást.

    MBUX Augmented Reality funkció navigációhoz

    A képen a Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé vezetőtere látható.

    Az „MBUX Augmented Reality funkció navigációhoz” összeköti a virtuális világot a valóságossal, hogy segítse eligazodni az összetettebb közlekedési szituációkban. A technika grafikus navigációs és közlekedési információkat jelenít meg a valós idejű képeken, hogy Ön gyorsan, biztonságosan és kevesebb idegeskedéssel érkezhessen meg céljához.

    Mercedes-AMG márka


    A Driving Performance világa.

    Mercedes-AMG márka


    A Driving Performance világa.

    A képen különböző Mercedes-AMG GT gépkocsik láthatók egy versenypályán.

    Ismerje meg a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékát, valamint a Driving Performance magával ragadó élményét!

    Mercedes-AMG GT R Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 13,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 299 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,9 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 296 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6  l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>;
    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 8,7 - 8,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 198 - 196 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó a (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. cikkelyének 1. pontja szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>