Teljesítmény.

Élje át az AMG Performance-t a legtisztább formában: a Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Modellek


Tudjon meg többet a lenyűgöző Mercedes-AMG GT modellekről!

Modellek


Tudjon meg többet a lenyűgöző Mercedes-AMG GT modellekről!

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    A Mercedes-AMG GT egy vérbeli sportautó, amely technológiai megoldásaival az élen halad szegmensében, ugyanakkor a kiváló mindennapi használhatóság is jellemző rá. A Mercedes-AMG GT maximális sebessége 304 km/óra, és 4,0 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára – így aztán nagyon jól megfelel a sportos életstílushoz. Szinte maga az AMG csúcsteljesítmény-márka esszenciája.

    350 kW (476 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    630 Nm

    forgatónyomaték

    Mercedes-AMG GT: Hátulnézet
    Mercedes-AMG GT: Oldalnézet
    Mercedes-AMG GT: Elölnézet
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Fantasztikus sportosság: a Mercedes-AMG GT S maximális sebessége 310 km/óra, és 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára – így aztán szinte mindenkit maga mögött hagy. Az AMG RIDE CONTROL sportfutómű a kényelmestől a sportosan kemény beállításig három fokozatban állítható. A modell további kiemelkedő elemei az elektronikus AMG zárható hátsótengely-differenciálmű és a kiegészítő „RACE“ menetprogram, amellyel a gépjárműrendszerek alkalmassá válnak a versenypályán való használatra.

    Mercedes-AMG GT S: Hátulnézet
    Mercedes-AMG GT S: Elölnézet
    Mercedes-AMG GT S: Oldalnézet

    384 kW (522 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    670 Nm

    forgatónyomaték

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Erőteljes fellépés és időtlen elegancia: az izmos farú, nagy nyomtávú és nagyméretű kerekekkel felszerelt Mercedes-AMG GT C a rajthelyen áll. A kifinomult menetdinamikának és a vérbeli autósportnak ez a dinamikus párosa nem csupán vizuális élményt jelent. A specifikus AMG-részegységnek köszönhetően a Mercedes-AMG GT C maximális sebessége 317 km/óra, és mindössze 3,7 másodpercre van szüksége, hogy 0-ról 100 km/órára gyorsuljon.

    410 kW (557 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    680 Nm

    forgatónyomaték

    Mercedes-AMG GT C: Oldalnézet
    Mercedes-AMG GT C: Hátulnézet
    Mercedes-AMG GT C: Elölnézet
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    A „zöld pokol bestiája”. A Mercedes-AMG GT R az AMG-nek a fejlesztések és a versenysport terén elért eredményeit demonstrálja. Még jobban kitolja a menetdinamika határtartományát, így aztán még tisztábban érezhetők benne az AMG-gének. A Mercedes-AMG GT R az autósportból közvetlenül átvett műszaki megoldásainak köszönhetően 318 km/óra maximális sebességre képes, és 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.

    Mercedes-AMG GT R: Hátulnézet

     

     

     

    Mercedes-AMG GT R: Elölnézet
    Mercedes-AMG GT R: Keréktárcsa
    Mercedes-AMG GT R: Motorháztető

    430 kW (585 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    700 Nm

    forgatónyomaték

Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Menettulajdonságok


A versenypálya ihlette.

A Mercedes-AMG GT nagyszerű teljesítménye a teljesítmény szempontjaira koncentráló építési elv eredménye.

Menettulajdonságok


A versenypálya ihlette.

A Mercedes-AMG GT nagyszerű teljesítménye a teljesítmény szempontjaira koncentráló építési elv eredménye.

Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT hajtásáról és menetdinamikájáról!

AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor

A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor mindössze 209 kg-os száraz tömegével a jármű középső részét terheli. Az alacsony súlypont érdekében mélyen van beépítve a térbeli alumínium vázszerkezetbe.

A motor a transaxle építési mód miatt a hátulra beépített duplakuplungos sebességváltóval merev kapcsolatban álló egységet alkot, és hozzájárul ahhoz, hogy a gépkocsi tömegeloszlása tökéletes legyen. A hajtómű szárazkarteres kenéssel működik, és nagy keresztirányú gyorsulás esetén is optimális olajellátást biztosít.

Torque Tube

A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor a duplakuplungos sebességváltóval közös egységet alkot. A két komponens között az ún. Torque Tube nagy hajlító- és csavarónyomatékával biztosítja a precíz összekapcsolást.

Belül egy rendkívül kis tömegű és nagy csavarószilárdságú karbon kardántengely forog. Ez a 4,0 literes V8-as biturbó motor teljesítményét továbbadja az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G váltónak, amely az erőt lendületté alakítja: mégpedig hihetetlenül gyorsan és lélegzetelállító módon.

AMG RIDE CONTROL futómű

Az adaptív állítható lengéscsillapítással rendelkező AMG RIDE CONTROL sportfutómű – a Mercedes-AMG GT S, GT C és GT R esetén a szériakivitel része – a kiváló teljesítményhez első osztályú vezethetőségi tulajdonságokat társít.

A dupla keresztlengőkaros koncepcióval kombinálva a versenypályához illő teljesítményt tesz lehetővé, miközben nagy sebességeknél is kitűnő marad a gépkocsi keresztirányú gyorsulása és menetstabilitása. A csillapításkarakterisztikát mindegyik keréknél a vezetési stílushoz és az út állapotához igazítja.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G gyors kapcsolási időkkel, hatásos közbenső gázadásokkal és az autóversenyzés szintjére emelt teljesítménnyel kápráztat el: minél sportosabb az üzemmód, annál jobb a gépkocsi reagálóképessége.

A kis fordulatszámugrások optimális áttételt és a vonóerő megszakadása nélküli, gyors fokozatváltásokat tesznek lehetővé. A sebességváltó hét fokozata, három menetprogramja és manuális üzemmódja, valamint közbenső gázadási és RACE START funkciója rendkívül dinamikus gyorsításokra ad alkalmat.

AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés

A belső hűtésű és perforált féktárcsákkal rendelkező AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés kitűnő lassulási értékeket és nagy tartósságot biztosít.

Az opcionális AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer előnyös jellemzője ugyancsak a kis tömeg, ezenkívül a hosszabb élettartam és a még nagyobb tartósság.

Optimális tömegeloszlás.

Mercedes-AMG GT: A gépkocsi konstrukciós kialakítása

Optimális tömegeloszlás.

A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motornak és az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G transaxle-elrendezésű sebességváltónak köszönhetően a Mercedes-AMG GT optimális, az első és a hátsó tengely közötti 47% : 53% tömegeloszlást ér el. Mindez az alacsonyra helyezett gépkocsisúlyponttal kombinálva rendkívül agilis használatot és magas kanyarodási sebességeket biztosít. Elvégre valóban igaz, hogy egy versenyt a kanyarokban kell megnyerni.

Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>


Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT menetdinamikájáról!

Az autósportból átvett innovatív technológiák egyedülálló és rendkívül megnyerő kombinációja kiviszi az utakra mérnökeink alkotó szenvedélyét.


Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT menetdinamikájáról!

Az autósportból átvett innovatív technológiák egyedülálló és rendkívül megnyerő kombinációja kiviszi az utakra mérnökeink alkotó szenvedélyét.

Vázszerkezet


Út a sportos vázszerkezetig.

Innovatív építési módja lehetővé teszi, hogy a Mercedes-AMG GT vázszerkezete rendkívül kis tömegű legyen.

Vázszerkezet


Út a sportos vázszerkezetig.

Innovatív építési módja lehetővé teszi, hogy a Mercedes-AMG GT vázszerkezete rendkívül kis tömegű legyen.

A Mercedes-AMG GT vázszerkezetének elölnézete oldalsó szögből

Karbon. Alumínium. Magnézium. Acél.

Karbon. Alumínium. Magnézium. Acél.

Ezek az Mercedes-AMG GT karosszéria-vázszerkezetének az összetevői. A vázszerkezet anyaga nagyobbrészt alumínium, tömege csupán 231 kg. Egy innovatív építési mód, amely egyszerre könnyű, stabil és rendkívül merev. A lehető legjobb kereszt- és hosszirányú dinamika előfeltétele a lehető legprecízebb kormányzás. A gépkocsi rendkívül kis tömegű első részének az anyaga magnézium, amelynek felhasználásával csökken az első tengely előtti tehetetlenségi nyomaték, és ez optimalizálja a sportautó reagálóképességét.

  • A térbeli alumínium vázszerkezet tömege mindössze 231 kilogramm

  • A karosszéria nagy csavarómerevsége és szilárdsága

  • Nagyon precíz kormányzás és keresztirányú gyorsulás

Mercedes-AMG GT: Aerodinamika

Aerodinamika.

Aerodinamika.

Az autósportban kamatoztatott tudással fejlesztettük ki a Mercedes-AMG GT aerodinamika-koncepcióját, amely elősegíti a vezető dinamikus és biztonságos vezetési stílusát. Az aerodinamikai stabilitást alacsony légellenállással egyesíti, és magában foglalja az összes részegység megfelelő hűtését és levegőellátását. Az első lökhárítóban található AIRPANEL és az elektromosan kitolható hátsó légterelő aktívan az aktuális közlekedési helyzethez igazítják a gépkocsi aerodinamikai jellemzőit.

Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

AMG V8-as biturbó motor


Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT erőközpontjával!

AMG V8-as biturbó motor


Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT erőközpontjával!

A könnyedség és a teljesítőképesség találkozása.

Mercedes-AMG GT: Kiszerelt AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor

A könnyedség és a teljesítőképesség találkozása.

Egy hajtómű az autóversenyzés szintjére emelt teljesítményadatokkal: a V8-as biturbó motort, amelyhez két belül elhelyezkedő turbófeltöltő tartozik, a csúcsteljesítményekre terveztük. A dinamikus motortartóbakok bármilyen közlekedési helyzethez hozzá tudnak igazodni. Emellett a szárazkarteres kenés is hozzájárul a mély beépítési helyzethez. Az eredmény lehengerlő: kirobbanó reagálóképesség nagy vonóerővel.

Így szól a csúcsteljesítmény.

Az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor hangzása
Megtekintés újra

Így szól a csúcsteljesítmény.

Fantasztikus hatást kelt, ahogy a V8-as kibontakoztatja teljes teljesítményét, de éppígy magával ragadó a motort kísérő hang is, amely még inkább kiemeli a Mercedes-AMG GT kitűnő teljesítményét.

Az AMG GT „szíve”, a 4,0 literes V8-as biturbó motor, lenyűgözi a vezetőt. Hihetetlen élmény, ahogy a nagyon hosszú motorháztető alatt megbúvó V8-as kiengedi teljes teljesítményét. Mindössze 209 kg-os száraz tömegével ugyanis az autóversenyzés szintjének megfelelő teljesítményt produkál. Kis tömegű. Kompakt. Nagy teljesítményű.

Akár

430 kW (585 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

névleges teljesítmény

Akár

700 Nm<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

forgatónyomaték

AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés


Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.

AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés


Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.

Mercedes-AMG GT: AMG nagy teljesítményű kompozit fékberendezés

A Mercedes-AMG GT nagy teljesítményű kompozit fékberendezése kitűnő lassulási értékeivel, precíz szabályozásával és tartósságával tűnik ki. A nagyméretű, belső hűtésű, perforált és hornyokkal rendelkező féktárcsák kiválóan ellenállnak a szélsőséges hőmérsékleteknek, ugyanakkor kicsi a tömegük.

A fékberendezés fő jellemzői:

  • kiváló lassulási értékek a nagyméretű, minden keréknél belső hűtésű és perforált féktárcsáknak köszönhetően
  • kompozit technológia, amely a féktárcsák számára a hosszú élettartam mellett kis rugózatlan tömeget biztosít
  • Elektromos rögzítőfék, amelyet a forgó világításkapcsoló alatti kapcsolóval kényelmesen lehet kezelni
  • féknyergek „AMG” felirattal, ezüst kivitelben az AMG GT, piros kivitelben az AMG GT S és GT C vagy sárga kivitelben az AMG GT R esetén (választható piros is)
  • A szériakivitelű kompozit fékberendezés méretei és teljesítőképessége igazodik a gépkocsi teljesítményéhez
    Opció az összes motorváltozathoz: AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer, amely még nagyobb fékteljesítményt és tartósságot biztosít

Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS csomag

    A képen az AMG DYNAMIC PLUS csomaggal rendelkező Mercedes-AMG GT belső tere látható.

    Az AMG DYNAMIC PLUS csomag egyet jelent a maximális vezetési élménnyel és az autó lehető legnagyobb reagálóképességével. A menetdinamika további fokozásához high-performance-komponenseket foglal egy csomagba, így még szenvedélyesebb vezetési élményre ad alkalmat.

    Láthatóan és érezhetően még jobb vezetési élményt ad: a DINAMICA mikroszálas AMG Performance kormánytól kezdve egészen a keményebbre hangolt futóműig minden benne van, amit egy sportos vezető szeret. A dinamikus motor- és sebességváltó-tartóbakok a motor és a sebességváltó, valamint a karosszéria között folyamatosan a lehető legjobb kapcsolatról gondoskodnak. A menet közbeni helyzettől függően a kapcsolat beállítása a magas szintű komfortot vagy a magas szintű menetdinamikát célozza meg, így mindig a lehető legjobbak lesznek a jármű csillapítási és merevségi értékei.

    COMAND Online

    A képen a Mercedes-AMG GT-ben a COMAND Online multimédia-rendszer látható az AMG TRACK PACE alkalmazással.

    Az opcionális COMAND Online, a tökéletesen a műszerfalba integrált prémium Mercedes Look-and-Feel navigációs rendszer segítségével gyorsabban és idegeskedés nélkül érhet célba. A Live Traffic közlekedési információknak és a Car to X kommunikációnak köszönhetően például egyszerűen el tudja kerülni a forgalmi torlódásokat, és hamarabb észreveheti a lehetséges veszélyforrásokat.
    Az AMG TRACK PACE alkalmazás ideális eszköz arra, hogy részletesen és professzionálisan értékelhesse vezetési stílusát. Segítségével a közúti forgalomtól elzárt pályákon oktató nélkül is javíthatja és más vezetőkkel összehasonlíthatja a teljesítményét. A kijelzés áttekinthető, intuitív és jól értelmezhető. Rögzítheti menetadatait, és például a közösségi oldalakon megoszthatja az autósport más szerelmeseivel.

    AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer

    A képen a Mercedes-AMG GT AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékberendezése látható.

    Megbízhatóság extrém helyzetekben, több egymás követő, teljes intenzitású fékezés esetén is: az AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer olyan lassulási értékeket garantál, hogy még rendkívüli szituációkban is bátran rábízhatja magát. Emellett könnyebb is, mint a hagyományos fékberendezések. A kisebb rugózatlan tömegnek köszönhetően még jobb lesz a gépkocsi menetdinamikája és reagálóképessége.

    Mercedes-AMG Brand


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG Brand


    The World of Driving Performance.

    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT: Mercedes-AMG Brand

    The World of Driving Performance.

    Megismerkedhet a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékával, valamint a Driving Performance magával ragadó élményével.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

    Mercedes-AMG GT: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 261 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>