Áttekintés

Karrier


A Daimler - mint a világ egyik vezető autóipari vállalata - elkötelezett a ma és holnap mobilitásának hosszú távú fejlesztő megoldásai iránt.

Karrier


A Daimler - mint a világ egyik vezető autóipari vállalata - elkötelezett a ma és holnap mobilitásának hosszú távú fejlesztő megoldásai iránt.

Üzletpolitikánk központjában a tisztesség áll. Szenvedély, tisztelet, integritás és fegyelem: ezen értékek mentén dolgozunk.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. - a Mercedes-Benz márka hivatalos importőre - az alábbi pozícióba keres munkaerőt budapesti, XIII. kerületi irodájába:

  • MB Személyautó Asszisztens

    Részmunkaidő (4 óra / nap, 20 óra / hét)

    Összefoglaló: A Sales és Marketing vezetők és csapat minden napi munkájának támogatása

    Feladatok és felelősségi körök:

    • A Sales vezető és csapat támogatása

    • Napi adminisztráció koordinálása

    • Belső és külső levelezés kezelése

    • Munka utak és csapatépítők szervezése

    • Munkatársak autójának kezelése (autómosatás, szervizelés intézése)

    • Segédkezés a tárgyalások lebonyolításában

    • Irodaszerek beszerzése

    • Számlák kezelése

    • Belső vállalatirányítási programok (SAP) kezelése

    Elvárások:

    • Főiskolai/ Egyetemi diploma

    • 3-5 év asszisztensi tapasztalat

    • Felhasználói szintű informatikai ismeret

    • Tárgyalóképes angol és/vagy német, anyanyelvi magyar

    • B kategóriás jogosítvány

    • Precizitás, türelmes személyiség, jó kooperációs és szervező készség

  • Alkatrész Logisztikai Specialista

    Teljes munkaidőben (8 óra / nap, 40 óra / hét, általános munkarend szerint, hétfőtől péntekig)

    Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület, Hunyadi János út

    Főbb feladatok és felelősségi körök:

     

    Alkatrészrendelés

    • Napi rendelés MB, FUSO, smart alkatrészek VOR, Express, rendelése számítógépen keresztül napi igények alapján az adott központi raktárból

    • Feltöltő rendelés - MB, FUSO, smart alkatrészek számítógépen keresztüli rendelése raktárkészlet feltöltés céljából, a raktárkészlet alakulásának figyelembevételével

    • Az áruátvétel eltéréseiről jegyzőkönyv készítése, a jegyzőkönyv továbbítása a raktári ügyintéző felé

    • Lopásban érintett alkatrészek rendelése

    Alkatrész technikai információadás

    • Daimler AG alkatrész információs rendszerének kezelése (EPC), alkatrész azonosítás, partnerek felé információadás

    • Daimler AG járműinformációs rendszerének kezelése (VEDOC), alkatrész folyamatokhoz szükséges módosítások elvégzése

    • Daimler AG járműjavítási csomagok rendszerének kezelése (SPPS), szükséges frissítések elvégzése

    Adminisztráció

    • Bevételezés adminisztratív támogatása

    • Leltározás adminisztratív támogatása

    • Raktári polcon feltárt eltérések adminisztratív rendezése

    • Számítógépes alkatrésztörzs karbantartása

    • Megrendelt záralkatrészek (DRT) formanyomtatványainak kezelése, a záralkatrészek rendeléseinek feldolgozása

    Reklamációkezelés

    • Reklamációk ügyintézése számítógépen a szállító felé (idegen nyelvű formanyomtatványok használata)

    Elvárások:

    • Legalább középfokú végzettség (érettségi); műszaki végzettség előny

    • 1-3 év munkatapasztalat hasonló munkakörben

    • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

    • Angol vagy német nyelvű alapszintű ismerete

    • B kategóriás jogosítvány

    • Precizitás, pontosság, alaposság, monotónia tűrés, vevő centrikus szemléletmód

  • Szerviz szerződés specialista

    Teljes munkaidőben (8 óra / nap, 40 óra / hét, általános munkarend szerint, hétfőtől péntekig)

    Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület, Váci út

    Összefoglaló:
    A szerviz szerződés és az integrált szervizcsomag szolgáltatások kialakítása, aktualizálása, ügyintézése.

    Főbb feladatok és felelősségi körök:

     

    Szerviz szerződés és integrált szervizcsomag:

    • Kalkulációk készítése már futó típusokhoz és bevezetésre kerülő típusokhoz

    • Kalkulációk frissítése

    • Esetek ügyintézése, kérelmek elbírálása, bejövő számlák ellenőrzése, számlázás

    • Esetek nyilvántartása, dokumentálása

    • Statisztikák készítése

    • Esetek ügyintézése külföldi javításoknál

    • Piac állandó figyelemmel kísérése

    Elvárások:

    • Szakirányú egyetemi / főiskolai végzettség (műszaki / gazdasági)

    • 1-3 év munkatapasztalat hasonló munkakörben

    • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, MS Office, Excel magas szintű ismerete

    • Angol vagy német nyelv középszintű ismerete

    • Járműipari műszaki alapismeretek

    • B kategóriás jogosítvány

    • Precizitás, pontosság, alaposság, monotonitástűrés, vevő centrikus szemléletmód

Ha valamelyik pozíció felkeltette érdeklődésed és megfelelsz az elvárásoknak, küldd el magyar és angol/német nyelvű önéletrajzodat erre az e-mail címre:

Adatkezelési tájékoztató: