Áttekintés

Karrier


A Daimler - mint a világ egyik vezető autóipari vállalata - elkötelezett a ma és holnap mobilitásának hosszú távú fejlesztő megoldásai iránt.

Karrier


A Daimler - mint a világ egyik vezető autóipari vállalata - elkötelezett a ma és holnap mobilitásának hosszú távú fejlesztő megoldásai iránt.

Üzletpolitikánk központjában a tisztesség áll. Szenvedély, tisztelet, integritás és fegyelem: ezen értékek mentén dolgozunk.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. - a Mercedes-Benz márka hivatalos importőre - az alábbi pozícióba keres munkaerőt budapesti, XIII. kerületi irodájába:

  • Homologizációs specialista

    Homologizációs specialista

    Feladatok:

    • Gépjárművek üzembe helyezésével kapcsolatos dokumentáció összeállítása

    • Igazolások kiállítása ügyfelek és szervizpartnerek részére

    • Napi kapcsolattartás az érintett hatóságokkal (NKH, KEKKH)

    • Számlázással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

    • Támogató funkció a csapat többi tagja számára

    Elvárások:

    • 1-3 év releváns hasonló területen szerzett tapasztalat (autóipar előnyt jelent)

    • Felsőfokú végzettség (műszaki területen)

    • Magabiztos angol nyelvtudás (német nyelv ismerete előnyt jelent)

    • Jó kommunikációs készség és problémamegoldó képesség

    • Precizitás monoton munkavégzés esetén is

    • Microsoft Word, Excel és PowerPoint magabiztos ismerete

  • MB Személyautó Asszisztens

    Részmunkaidő (4 óra / nap, 20 óra / hét)

    Összefoglaló: A Sales és Marketing vezetők és csapat minden napi munkájának támogatása

    Feladatok és felelősségi körök:

    • A Sales vezető és csapat támogatása

    • Napi adminisztráció koordinálása

    • Belső és külső levelezés kezelése

    • Munka utak és csapatépítők szervezése

    • Munkatársak autójának kezelése (autómosatás, szervizelés intézése)

    • Segédkezés a tárgyalások lebonyolításában

    • Irodaszerek beszerzése

    • Számlák kezelése

    • Belső vállalatirányítási programok (SAP) kezelése

    Elvárások:

    • Főiskolai/ Egyetemi diploma

    • 3-5 év asszisztensi tapasztalat

    • Felhasználói szintű informatikai ismeret

    • Tárgyalóképes angol és/vagy német, anyanyelvi magyar

    • B kategóriás jogosítvány

    • Precizitás, türelmes személyiség, jó kooperációs és szervező készség

  • Soft Skills & Product Trainer

    Teljes munkaidő (8 óra / nap, 40 óra / hét)

    Összefoglaló: Sales, management, soft skill, folyamat és termék tréningek tartása.

     

    Főbb feladatok és felelősségi körök:

    • Sales, management, soft skill, folyamat és termék tréningek tartása

    • Minden, nem technikai tréning teljes körű felügyelete, koordinálása

    • Időterv és tréningleírás (tematika) összeállítása

    • Speciális tréningek, modellbemutatók szervezése

    • Külsős trénerek támogatása és ellenőrzése

    • Képzettségi szintek felmérése

    • C-sales, C-service és egyéb certifikációk MPC koordinálása

    • Trainingportál kezelése, adatállomány nyomonkövetése

    • Riportok készítése

    Elvárások:

    • Hasonló munkakörben / területen eltöltött 2 év

    • Felsőfokú végzettség

    • Tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás

    • Fordításban való jártasság

    • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

    • B kategóriás jogosítvány

    • Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek

    • Kiváló együttműködési és kapcsolatteremtő képesség

    • Jó szervező és problémamegoldó képesség

    • Rugalmasság, csapatszellem

    • Nagyfokú önállóság

  • Junior PR specialista

    Teljes munkaidőben (8 óra / nap, 40 óra / hét)
    Határozott idejű szerződéssel, 2020.12.31. napjáig
    MUNKAERŐ KÖLCSÖNZÉS KERETÉBEN

    Összefoglaló: 
    A vállalat és a Mercedes-Benz márka külvilág által érzékelt képének tudatos formálása.

    Főbb feladatok és felelősségi körök:

    Külső kommunikáció:

    • Részvétel sajtóesemények megszervezésében

    • Sajtóanyagok megírása, megjelenésének követése

    • Beszámolók és értékelések készítése

    • Aktív együttműködés az ügynökséggel és a marketing részleggel

    Brand Ambassador Program:

    • Kampányok előkészítése, működtetése, utókövetése

    • Aktív kapcsolattartás a márkanagykövetekkel

    Adminisztráció:

    • Munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció – a PR Manager munkájának támogatása

    Elvárások:

    • PR területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat

    • Aktív és kiterjedt sajtókapcsolatok

    • Angol nyelv magas szintű ismerete szóbeli/írásbeli (német előny)

    • Rugalmas munkavégzésre való hajlandóság

    • B-kategóriás jogosítvány

    • Előny: tapasztalat influencerekkel lebonyolított kampányokban és aktivitásokban

  • Könyvelő – adózás terület

    Teljes munkaidő (8 óra / nap, 40 óra / hét)

    Feladatok:

    • A magyar adótörvények által előírt adóbevallások elkészítése, az elkészített adóbevallások határidőben történő megküldése az Adóhatóság felé

    • Bevallások adatainak rögzítése a könyvelési rendszerben, utalások nyomon követése

    • A Társaság által működtetett online számlajelentési rendszer felügyelete

    • Részvétel a Társaság havi és éves zárási feladataiban – adókalkulációk készítése, adófolyószámla-egyeztetések elvégzése

    • Külső vizsgálatokkal – adóhatóság, könyvvizsgálat – kapcsolatos feladatok elvégzése

    • MNB, KSH felé teljesítendő jelentések elkészítése

    Elvárások:

    • Adózási területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat

    • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

    • Mérlegképes könyvelő / Adótanácsadó képesítés kiemelt előnyt jelent

    • Előnyt jelent integrált vállalatirányítási rendszer(ek) ismerete, elsősorban SAP

Ha valamelyik pozíció felkeltette érdeklődésed és megfelelsz az elvárásoknak, küldd el magyar és angol/német nyelvű önéletrajzodat erre az e-mail címre:

Our job offers in English.

Our job offers in English.

  • CASE Product & Ramp-up Manager

    Full time, fixed-termed project, 01.01.2019 – 31.12.2021

    Job purpose (summary):
    The CASE Product & Ramp-up Manager provides support to the Retail Network, and helps to transfer the knowledge to salesmen and product experts, according to the local market strategy for CASE/EQ defined by the CASE Implementation Manager. The CASE Product & Ramp-up manager has 100% CASE/EQ dedication. CASE Product & Ramp-up manager supports the transformation process at Mercedes-Benz towards a Mobility provider.

    Main tasks and responsibilities:

    • Analysis of existing product knowledge about E-Mobility and EQ products at MBHu and RT Network
       

    • Analysis of competitive environment, competitive vehicle set and product details

    • Analysis of market specific regulations, tax incentives and general trends

    • Identification and roll-out of future (digital) services

    • You support on operational level the successful launch of EQC, and the further EVA1.5/EVA2 vehicles

    • Coordinate all product relevant information, e-learning requests and e-mobility activities

    • Create proposals for decision(s) upon digital service(s) to be offered in a merket, define specification sheets and option content for production ordering process of Hungary in strong co-operation with PC Order processing responsible colleague(s)

    • Tracking of CASE/EQ product related process, reporting to CASE Implementation Manager

    • Monitoring and analysis of future developments and trends focusing on electric driving and mobility solutions

    • Representation of CASE/EQ team at product meetings and events

    • Key person as goalkeeper for all EQ product related topics towards the Network

    • F2f trainings for the Dealer network regarding EQ products and existing/future digital services

    • Promote the new digital info channels (EQ Ready app, Registration, EQ channel in GT app, further possible applications, etc. ) to the MBHu internal and Retail salesmen staff

    Requirements:

    • Business Administration, Economics or Technical degree

    • Excellent product knowledge about the existing PC model range incl. PHEV / EQ models

    • Experience in different sales functions at Headquarter, MPC or Retail; at least 5 years

    • Advanced level IT knowledge

    • English and/or German language advanced level, in spoken and written form

    • Experience at pricing projects for new models and options, special editions

    • Good communication and analytical skills, problem solving capabilities and global approach to projects

    • Open minded behaviour, representation of MB CASE/EQ team at events and workshops

    • Good team player

    • Driving license category "B"

  • MB Cars Assistant

    Part-time job (4 hours / day, 20 hours / week)

    Summary / Job purpose: Supporting daily work of Sales and Marketing directors and teams.

    Main tasks and responsibilities:

    • Support of Sales Directors and Sales team

    • Coordination of daily administration, subscription

    • Forwarding and handling of internal and external incoming and outgoing letters

    • Organization of business trips, team building programs

    • Orders related washing and servicing of vehicles

    • Customer service on occasion of negotiations

    • Purchase of stationery

    • Mailing of bills

    • Handling of SAP

    Requirements:

    • Bsc/Msc degree

    • 3-5 years experience in assistant position

    • User level IT knowledge

    • Negotiation level in English or/and German, native in Hungarian

    • Valid driving licence (B)

    • Accuracy, patience, cooperation with colleagues, good organizational skills

  • Soft Skills & Product Trainer

    Full-time job (8 hours / day, 40 hours / week)

    Summary / Job purpose: Holding sales, management, soft skill, process and product trainings.

    Main tasks and responsibilities:

    • Holding sales, management, soft skill, process and product trainings

    • Supervising and coordinating all non-technical trainings

    • Preparing the trainings’ themes

    • Organizing special trainings

    • Supporting trainers

    • Assessment of level of qualifications

    • Coordinating C-sales, C-service, other certifications

    • Maintaining the trainings’ platform

    • Reporting

    Requirements:

    • 2 years’ experience in similar role

    • University/ College degree

    • Fluent business English and/or German

    • Experience in translating

    • Basic level of IT knowledge

    • Valid driving licence (B)

    • Excellent communication skills (in writing and speaking)

    • Cooperation

    • Good organizational and problem solving skills

    • Flexibility, team spirit

    • Ability to work independently

  • Junior PR specialist

    Full-time job (8 hours / day, 40 hours / week)
    Temporary position (fixed-term contract until 31st of December 2020)
    AS RENTED WORKFORCE


    Job purpose: The operativ and strategic management of MB Cars communication.

    Main tasks and responsibilites:

     

    External communicaiton:

    • Organizing press and media events

    • Preparing reports

    • Managing communication

    • Cooperating with agencies and the marketing department

    Brand Ambassador Program:

    • Preparing campaings

    • Activ communication with brand ambassadors

    Administration:

    • Supporting the PR Manager

    Requirements:

    • Minimum of 3 years experience in similar role

    • Fluent English and/or German

    • Ability to work independently

    • Valid driving licence (B)

    • Activ and extended press relationships

In case of interest, please send your English or German and Hungarian CV to the following email address: