Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Teljesítmény.
Teljesítmény.
Az új AMG GT Roadsterben minden érzékszervével élvezheti az AMG teljesítményt.
Modellek
Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT Roadster modellekről!
Modellek
Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT Roadster modellekről!
Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
Menettulajdonságok
Amikor a vezetés élménnyé válik.
Menettulajdonságok
Amikor a vezetés élménnyé válik.

Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT Roadster hajtásával és menetdinamikájával!

AMG kipufogórendszer
Az AMG-re jellemző V8-as hang gyorsításkor erőteljesen, míg állandó sebességnél visszafogottabban szól. A két integrált, krómozott kipufogóvég pedig igazán hatásos látványt nyújt.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
A 7 fokozatú duplakuplungos sebességváltó gyors kapcsolási időivel és hatásos közbenső gázadásaival kápráztat el. A DYNAMIC SELECT azonban rendkívül kényelmes menetprogramokat kínál a nyugodt, gazdaságos „sétakocsikázáshoz” is.
A duplakuplungos sebességváltó két részváltóból áll: az egyik átviszi a vonóerőt a kerekekre, miközben a másik már előválasztja a következő sebességfokozatot. Ez spontán fokozatváltásokat és rendkívül rövid kapcsolási időket tesz lehetővé.

Torque Tube
A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor a hátul elhelyezkedő duplakuplungos sebességváltóval közös egységet alkot. A két komponens között az ún. Torque Tube nagy hajlító- és csavarónyomatékával biztosítja a precíz összekapcsolást.
Belül egy rendkívül kis tömegű és nagy csavarószilárdságú karbon kardántengely forog. Ez a 4,0 literes V8-as biturbó motor teljesítményét továbbadja az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G váltónak, amely az erőt lendületté alakítja: mégpedig hihetetlenül gyorsan és lélegzetelállító módon.

AMG sportfutómű
Az AMG sportfutómű az autósportban sikeresen használt dupla keresztlengőkaros koncepció tökéletes alkalmazásával versenypályához illő teljesítményeket tesz lehetővé.
A dupla keresztlengőkaros koncepció nagy sebességeknél kitűnő keresztirányú gyorsulásról és menetstabilitásról gondoskodik, továbbá biztosítja a külső befolyásoló tényezők, mint oldalszél, hullámos felületű úttest vagy jelentősen eltérő tapadási értékek, hátrányos hatásának a kivédését.

AMG V8-as biturbó motor
Az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor akár 350 kW (476 LE) teljesítményre és 630 Nm maximális forgatónyomatékra képes. Épp ilyen hihetetlen adat, hogy száraz tömege mindössze 245 kg.
Az alumínium forgattyúsház szilárdsága a lehető legjobb, tömege viszont kicsi. A két turbófeltöltőt rendkívül kompakt módon, az ún. „HOT V elrendezésben“ építjük be. Mindennek eredménye az optimális reagálóképesség, a rendkívül nagy vonóerő már alacsony fordulatszámoknál is, valamint a jobb károsanyag-kibocsátási értékek.

AMG RIDE CONTROL futómű
A kényelmes „kocsikázástól” a sportos vezetésig: egy gombnyomással kívánságai szerint módosíthatja a futóművet.
A kiegyensúlyozott csillapításkarakterisztikát kínáló „Comfort“, valamint a sportos vezetésnek megfelelően keményebbre hangolt „Sport“ és „Sport+“ programok állnak rendelkezésére. Önnek már csak választania!
Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>
A gépkocsi konstrukciós kialakítása
A gépkocsi építési módja a legkiválóbb teljesítmények szolgálatában.
A gépkocsi konstrukciós kialakítása
A gépkocsi építési módja a legkiválóbb teljesítmények szolgálatában.
AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer
Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.
AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer
Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.
A szénszálerősítésű kerámiából készült féktárcsák különösen kemények, de 40%-kal kisebb tömegűek, mint a hagyományos kompozit féktárcsák. Előnyeik: megnövelt élettartam, rövidebb fékutak, pontos nyomáspont és felülmúlhatatlan tartósság.
Mercedes-AMG márka
The World of Driving Performance.
Mercedes-AMG márka
The World of Driving Performance.
Megismerkedhet a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékával, valamint a Driving Performance magával ragadó élményével.
Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>