Teljesítmény.

Az új AMG GT Roadsterben minden érzékszervével élvezheti az AMG teljesítményt.

Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Modellek


Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT Roadster modellekről!

Modellek


Tudjon meg többet a Mercedes-AMG GT Roadster modellekről!

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    A Mercedes-AMG GT Roadster tökéletesen összehangolja az életstílust és a sportosságot. Legnagyobb sebessége 302 km/óra, és mindössze 4,0 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/órára – mindezzel lehetővé teszi a csúcsteljesítményeket, de emellett a lazább autózást is. A Mercedes-AMG GT Roadster kiemelkedő elemei az AMG sportfutómű, az aktív levegőszabályozó rendszer és a kiváló belső felszereltség.

    Mercedes-AMG GT Roadster: Elölnézet
    Mercedes-AMG GT Roadster: Felülnézetből
    Mercedes-AMG GT Roadster: Oldalnézet

    350 kW (476 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    630 Nm

    forgatónyomaték

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    A Mercedes-AMG GT Roadster már amúgy is kimagasló teljesítményét tovább növeltük a GT S-ben. Az ebbe beépített AMG 4,0 liter V8-as biturbó motor 384 kW (522 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményével és 670 Nm maximális forgatónyomatékával a Mercedes-AMG GT-hez képest 34 kW-tal (46 LE) nagyobb teljesítményre képes. Az AMG RIDE CONTROL futómű a kényelmestől a sportosan kemény beállításig három fokozatban állítható. A Roadster maximális sebessége 308 km/óra, és 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.

    384 kW (522 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    670 Nm<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    forgatónyomaték

    Mercedes-AMG GT S Roadster: Elölnézet
    Mercedes-AMG GT S Roadster: Hátulnézet
    Mercedes-AMG GT S Roadster: Oldalnézet
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    A Mercedes-AMG GT C Roadsterrel a lehető legintenzívebben élheti át azt, amit egy sportautó jelent. El fog ámulni, hogy milyen lenyűgöző teljesítményre képes ez a gépkocsi, és mennyire örömteli vele a nyitott tetős utazás. Legnagyobb sebessége 316 km/óra, és mindössze 3,7 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/órára: ezzel már a vezető számára lehetséges tartományok határát ostromolja. Kiemelkedő jellemzői közé tartozik az AMG hátsótengely-kormányzás, az AMG RIDE CONTROL futómű és a széles gépkocsifar.

    Tiszta dinamika: a Mercedes-AMG GT C Roadster
    Mercedes-AMG GT C Roadster: Belső tér
    Mercedes-AMG GT C Roadster: Oldalnézet.

    410 kW (557 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    680 Nm<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    forgatónyomaték

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    A „szépség és a szörnyeteg” talán legizgalmasabb összekapcsolása: a Mercedes-AMG GT R Roadsterre a markáns design és a szabad levegős életstílus kisugárzása jellemző. Ez a mindössze 750-es példányszámú limitált modell a maga 430 kW (585 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p> teljesítményt produkáló V8-as biturbó motorjával, valamint állítható, aktív hátsókerék-kormányzással rendelkező csavarrugós kerékfelfüggesztésével, továbbá aktív aerodinamikai megoldásaival és rafinált könnyűépítésével az exkluzív „Performance” gépkocsik mintaképének számít.

    430 kW (585 LE)<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    Névleges teljesítmény

    Max.

    700 Nm<p>A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.</p>

    forgatónyomaték

    Mercedes-AMG GT R Roadster
    Mercedes-AMG GT R Roadster
    Mercedes-AMG GT R Roadster

Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT S Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált:  11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

Menettulajdonságok


Amikor a vezetés élménnyé válik.

Beszélhetünk akár a motorról, a futóműről vagy sebességváltóról, a Mercedes-AMG GT Roadstert minden téren a csúcsteljesítményekre teremtettük.

Menettulajdonságok


Amikor a vezetés élménnyé válik.

Beszélhetünk akár a motorról, a futóműről vagy sebességváltóról, a Mercedes-AMG GT Roadstert minden téren a csúcsteljesítményekre teremtettük.

Ismerkedjen meg a Mercedes-AMG GT Roadster hajtásával és menetdinamikájával!

AMG kipufogórendszer

Az AMG-re jellemző V8-as hang gyorsításkor erőteljesen, míg állandó sebességnél visszafogottabban szól. A két integrált, krómozott kipufogóvég pedig igazán hatásos látványt nyújt.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

A 7 fokozatú duplakuplungos sebességváltó gyors kapcsolási időivel és hatásos közbenső gázadásaival kápráztat el. A DYNAMIC SELECT azonban rendkívül kényelmes menetprogramokat kínál a nyugodt, gazdaságos „sétakocsikázáshoz” is.

A duplakuplungos sebességváltó két részváltóból áll: az egyik átviszi a vonóerőt a kerekekre, miközben a másik már előválasztja a következő sebességfokozatot. Ez spontán fokozatváltásokat és rendkívül rövid kapcsolási időket tesz lehetővé.

Torque Tube

A gépkocsi első részébe, középmotorként beépített motor a hátul elhelyezkedő duplakuplungos sebességváltóval közös egységet alkot. A két komponens között az ún. Torque Tube nagy hajlító- és csavarónyomatékával biztosítja a precíz összekapcsolást.

Belül egy rendkívül kis tömegű és nagy csavarószilárdságú karbon kardántengely forog. Ez a 4,0 literes V8-as biturbó motor teljesítményét továbbadja az AMG SPEEDSHIFT DCT 7G váltónak, amely az erőt lendületté alakítja: mégpedig hihetetlenül gyorsan és lélegzetelállító módon.

AMG sportfutómű

Az AMG sportfutómű az autósportban sikeresen használt dupla keresztlengőkaros koncepció tökéletes alkalmazásával versenypályához illő teljesítményeket tesz lehetővé.

A dupla keresztlengőkaros koncepció nagy sebességeknél kitűnő keresztirányú gyorsulásról és menetstabilitásról gondoskodik, továbbá biztosítja a külső befolyásoló tényezők, mint oldalszél, hullámos felületű úttest vagy jelentősen eltérő tapadási értékek, hátrányos hatásának a kivédését.

AMG V8-as biturbó motor

Az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor akár 350 kW (476 LE) teljesítményre és 630 Nm maximális forgatónyomatékra képes. Épp ilyen hihetetlen adat, hogy száraz tömege mindössze 245 kg.

Az alumínium forgattyúsház szilárdsága a lehető legjobb, tömege viszont kicsi. A két turbófeltöltőt rendkívül kompakt módon, az ún. „HOT V elrendezésben“ építjük be. Mindennek eredménye az optimális reagálóképesség, a rendkívül nagy vonóerő már alacsony fordulatszámoknál is, valamint a jobb károsanyag-kibocsátási értékek.

AMG RIDE CONTROL futómű

A kényelmes „kocsikázástól” a sportos vezetésig: egy gombnyomással kívánságai szerint módosíthatja a futóművet.

A kiegyensúlyozott csillapításkarakterisztikát kínáló „Comfort“, valamint a sportos vezetésnek megfelelően keményebbre hangolt „Sport“ és „Sport+“ programok állnak rendelkezésére. Önnek már csak választania!

Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

A gépkocsi konstrukciós kialakítása


A gépkocsi építési módja a legkiválóbb teljesítmények szolgálatában.

Arra terveztük, hogy magával ragadja Önt: a Mercedes-AMG GT Roadster építési módja fantasztikus autósport-teljesítményt tesz lehetővé.

A gépkocsi konstrukciós kialakítása


A gépkocsi építési módja a legkiválóbb teljesítmények szolgálatában.

Arra terveztük, hogy magával ragadja Önt: a Mercedes-AMG GT Roadster építési módja fantasztikus autósport-teljesítményt tesz lehetővé.

  • Vonóerő-átadás

    Vonóerő-átadás – vezérelv a tapadás kihasználása.

    Vonóerő-átadás – vezérelv a tapadás kihasználása.

    A transaxle-hajtáslánc 47% : 53% első-hátsó tömegeloszlással segíti elő a vonóerő átadását. Az AMG zárható hátsótengely-differenciálmű kifejezetten a sportosabb vezetési stílusnál támogatja a vonóerő-átadást annak érdekében, hogy megakadályozza a kanyarbelső meghajtókerék szlipjét.

    A Mercedes-AMG GT Roadster transaxle-elrendezése kimondottan a sportosabb vezetési stílusnál segíti elő az optimális vonóerő-átadást.

    47 / 53

    Tökéletes tömegeloszlás: elöl kisebb tömeg, mint hátul.

    Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

  • Keresztirányú gyorsulás

    Minden helyzetben magával ragadó

    A motor szárazkarteres kenése alacsonyabbra helyezett gépkocsisúlypontot tesz lehetővé, és kitűnő keresztirányú dinamikát biztosít a Mercedes-AMG GT Roadster számára.

    Minden helyzetben magával ragadó

    A motor szárazkarteres kenése alacsonyabbra helyezett gépkocsisúlypontot tesz lehetővé, így kitűnő keresztirányú dinamikát biztosít. A három fokozatban állítható AMG RIDE CONTROL futómű, valamint a leszorítóerő szempontjából optimalizált aerodinamikai kialakítás egészen a határtartományig stabil és harmonikus menettulajdonságokat kölcsönöz a Mercedes-AMG GT Roadsternek. Az alumínium építési mód rendkívül merev karosszériát biztosít a lehető legjobb kereszt- és hosszirányú dinamika, valamint a legpontosabb kormányozhatóság eléréséhez.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

  • Aerodinamika

    Optimális aerodinamika.

    Optimalizált padlólemez-burkolat az olajhűtő lehető legjobb levegőellátásához és továbbfejlesztett levegőelvezetés a hátsó diffúzornál.
    Az első lökhárító alsó tartományában található aktív levegőszabályozó rendszer kiváló aerodinamikát biztosít a Mercedes-AMG GT Roadster számára.

    Optimális aerodinamika.

    Az autósportban kamatoztatott tudással fejlesztettük ki a Mercedes-AMG GT aerodinamika-koncepcióját, amely elősegíti a vezető dinamikus és biztonságos vezetési stílusát. Az aerodinamikai stabilitást alacsony légellenállással egyesíti, és magában foglalja az összes részegység megfelelő hűtését és levegőellátását. Az első lökhárítóban található AIRPANEL és az elektromosan kitolható hátsó légterelő aktívan az aktuális közlekedési helyzethez igazítják a gépkocsi aerodinamikai jellemzőit.

AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer


Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.

AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer


Autósporthoz méltó fékteljesítmény – az AMG technológiáival.

Mercedes-AMG GT Roadster: AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer

A szénszálerősítésű kerámiából készült féktárcsák különösen kemények, de 40%-kal kisebb tömegűek, mint a hagyományos kompozit féktárcsák. Előnyeik: megnövelt élettartam, rövidebb fékutak, pontos nyomáspont és felülmúlhatatlan tartósság.

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

AMG extrafelszereltségek


Még több driving performance. Még több GT-feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS csomag

    Mercedes-AMG GT Roadster: AMG DYNAMIC PLUS csomag

    Az AMG DYNAMIC PLUS csomag egyet jelent a maximális vezetési élménnyel és az autó lehető legnagyobb reagálóképességével. A menetdinamika további fokozása érdekében high-performance-komponenseket foglal egy csomagba, hogy még szenvedélyesebb legyen a vezetési élmény.

    COMAND Online

    Mercedes-AMG GT Roadster: COMAND Online

    Az opcionális COMAND Online, a tökéletesen a műszerfalba integrált prémium Mercedes Look-and-Feel navigációs rendszer segítségével gyorsabban és idegeskedés nélkül érhet célba. A Live Traffic közlekedési információknak és a Car to X kommunikációnak köszönhetően például egyszerűen el tudja kerülni a forgalmi torlódásokat, és hamarabb észreveheti a lehetséges veszélyforrásokat.
    Az AMG TRACK PACE alkalmazás ideális eszköz arra, hogy részletesen és professzionálisan értékelhesse vezetési stílusát. Segítségével a közúti forgalomtól elzárt pályákon oktató nélkül is javíthatja és más vezetőkkel összehasonlíthatja a teljesítményét. A kijelzés áttekinthető, intuitív és jól értelmezhető. Rögzítheti menetadatait, és például a közösségi oldalakon megoszthatja az autósport más szerelmeseivel.

    AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer

    Mercedes-AMG GT Roadster: AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer

    Megbízhatóság extrém helyzetekben, több egymás követő, teljes intenzitású fékezés esetén is: az AMG nagy teljesítményű kerámia kompozit fékrendszer olyan lassulási értékeket biztosít, hogy még rendkívüli szituációkban is bátran rábízhatja magát. Emellett könnyebb is, mint a hagyományos fékberendezések. A kisebb rugózatlan tömegnek köszönhetően még jobb lesz a gépkocsi menetdinamikája és reagálóképessége.

    Mercedes-AMG márka


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG márka


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT Roadster: Mercedes-AMG Brand

    Megismerkedhet a Mercedes-AMG gépkocsik rendkívül sokszínű választékával, valamint a Driving Performance magával ragadó élményével.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>

    Mercedes-AMG GT Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262-261 g/km;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált:  11,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT R Roadster: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 12,5 l/100 km; CO2-kibocsátás, kombinált: 284 g/km<p>A megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően történt. Az „NEDC-CO<sub>2</sub>-értékekről“ van szó az (EU) 2017/1153 1. végrehajtási utasítás 2. cikkelye szerint. Az üzemanyag-fogyasztási adatok kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az áramfogyasztás meghatározása a 692/2008/EK rendelet alapján történt.</p>