EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]

Specifikációk.
Specifikációk.
Valamennyi adat és tény áttekintése.
Menetteljesítmények
Máris gyorsít egy elektromos jövő felé.
Menetteljesítmények
Máris gyorsít egy elektromos jövő felé.
Az új Mercedes-Benz EQC egy tisztán elektromos SUV, nagy helykínálattal és kényelemmel. Amíg gázt nem ad. Mert akkor sportautóvá válik. Már álló helyzetből is rendelkezésre áll a teljes forgatónyomaték, és késedelem nélkül katapultálja az EQC-t előre. Ez különbözteti meg a tisztán elektromos meghajtást minden hagyományos benzin- vagy dízelmotoros gépkocsitól. Az eredmény egy teljesen újszerű, magával ragadó menetdinamika.
EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]
Elektromos hajtáslánc
A két motor az elektromos energiát tiszta vezetési élménnyé alakítja.
Elektromos hajtáslánc
A két motor az elektromos energiát tiszta vezetési élménnyé alakítja.
Az újonnan kifejlesztett elektromos meghajtóegység olyan innovatív, hogy az új EQC-be rögtön kettőt építettünk be belőle. Az első és a hátsó tengelyre beépített egy-egy elektromotor az akkumulátorban tárolt elektromos energiát mechanikus energiává alakítja át, és ezzel 300 kW (408 LE) teljesítményt ad le. Az áramfogyasztás minimalizálása és a dinamika maximalizálása érdekében az elektromos hajtásláncok különböző kialakításúak: az első elektromotor a gyenge és a közepes terhelési tartományban a lehető legjobb hatékonyságra van optimalizálva, míg a hátsó határozza meg a dinamikát.
EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]
EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]
EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]
Méretek
Ilyen jól illik az új EQC az Ön életéhez.
Méretek
Ilyen jól illik az új EQC az Ön életéhez.





EQC 400 4MATIC: áramfogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 25,0-22,3; CO2-kibocsátás g/km (kombinált): 0.[1]