Két világ legjavát egyesíti magában.

Ismerkedjen meg a Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modellekkel!

Hibrid technika a Mercedes-Benznél


Nagyobb erő, kisebb fogyasztás.

Hibrid technika a Mercedes-Benznél


Nagyobb erő, kisebb fogyasztás.

A Plug-in Hybrid hajtással rendelkező EQ Power modelljeink két világ legjavát ötvözik magukban: az elektromotor dinamikáját és hatékonyságát, valamint a belső égésű motor hatótávolságát. Ezekkel a gépkocsikkal a városi forgalomban tisztán elektromos hajtással közlekedhet, otthon vagy nyilvános töltőállomásoknál tölthet, a hosszabb utakon pedig a rövid tankolási idők megszokott kényelmét élvezheti.

Mercedes-Benz EQ Power modellek


A Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modelljei.

„Mindenki mást vár az autójától. Van olyan Plug-in Hybrid, amely éppen hozzám illik?“

Biztosan. Mindegy, hogy csak a városi közlekedésben szeretné használni Plug-in Hybrid gépkocsiját, vagy hosszabb távolságokat tesz meg, mivel munkája miatt ingáznia kell. Járműflottánk széles választékában mindenki megtalálja a neki megfelelő modellt.

Mercedes-Benz EQ Power modellek


A Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modelljei.

„Mindenki mást vár az autójától. Van olyan Plug-in Hybrid, amely éppen hozzám illik?“

Biztosan. Mindegy, hogy csak a városi közlekedésben szeretné használni Plug-in Hybrid gépkocsiját, vagy hosszabb távolságokat tesz meg, mivel munkája miatt ingáznia kell. Járműflottánk széles választékában mindenki megtalálja a neki megfelelő modellt.

    A-osztály 250 e kompaktlimuzin

    Mercedes-Benz A-osztály 250 e kompaktlimuzin

    A-osztály 250 e kompaktlimuzin EQ Power technológiával. A Mercedes-Benz A-osztály legfrissebb generációja olyan fiatalos és dinamikus, mint amilyen mindig is volt, egyúttal azonban minden eddiginél kidolgozottabb és kényelmesebb is.


    A-osztály 250 e kompaktlimuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,5-1,4 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 34-33 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 15,0-14,8 kWh/100 km

    A-osztály 250 e limuzin

    Mercedes-Benz A-osztály 250 e limuzin

    A kompakt limuzin mellett az A-osztály limuzin 2018 óta gazdagítja a Mercedes-Benz kompakt autóinak a kínálatát. Egyúttal számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyekkel Ön eddig csak a luxuskategóriában találkozhatott. Most az A 250 e is elérhető az innovatív hibrid hajtással.


    A-osztály 250 e limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,4 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 33-32 g/km, áramfogyasztás, súlyozott: 14,8 -14,7 kWh/100 km

    B-osztály 250 e Sports Tourer

    Mercedes-Benz B-osztály 250 e Sportstourer

    A B-osztály Sports Tourer: aki mindent tud. A B-osztály a tökéletes (családi) autó mindazoknak, akiknek fontos a sok hely, a kényelem és a biztonság. A modell jellegzetessége, hogy a sportos megjelenés ellenére nagyobbak a belső méretei az elődjéhez képest.


    B-osztály 250 e Sports Tourer: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,6-1,4 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 36-32 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 15,4-14,7 kWh/100 km

    C-osztály 300 e T-modell

    Mercedes-Benz C-osztály 300 e T-modell

    A Mercedes-Benz C-osztálya a márka bestsellere. A C 300 e T-modell mint rugalmasan alkalmazható szabadidőkombi minden felhasználási célnak megfelel.

     

    C-osztály 300 e T-modell: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,0-1,7 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 45-39 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 14,8-13,9 kWh/100 km

    C-osztály 300 de T-modell

    Mercedes-Benz C-osztály 300 de T-modell

    C-osztály 300 de T-modell: szabadidőkombi, amelyben két szív dobog. A sportos kombifarban Plug-in Hybridként is 1335 literes befogadóképességű csomagtér rejlik. Az új generáció egyesíti az érzelmeket az intelligenciával.

     

    C-osztály 300 de T-modell: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,6-1,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 42-39 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 18,6-16,2 kWh/100 km

    C-osztály 300 e limuzin

    Mercedes-Benz C-osztály 300 e limuzin

    A C-osztály 300 e limuzin technológiája optimális hatékonyságot, lenyűgöző dinamikát és az előklimatizálás lehetőségének köszönhetően olyan komfortot tesz lehetővé, amiről eddig sejtelme sem volt. Mindemellett megtartotta azt a tulajdonságát, hogy a C-osztályra jellemzően kiválóan használható a hétköznapokban.

     

    C-osztály 300 e limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,9-1,6 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 42-36 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 14,3-13,4 kWh/100 km

    C-osztály 300 de limuzin

    Mercedes-Benz C-osztály 300 de limuzin

    A lendületesség a C-osztály limuzin arcára van írva. A kombinált hajtásrendszernek köszönhetően a C-osztály 300 de limuzin úgy teszi örömtelivé a vezetést, hogy alacsony károsanyag-kibocsátás mellett a lehető legkisebb fogyasztással dicsekedhet. Ráadásul eddig elképzelhetetlen kényelemmel kényezteti utasait.

     

    C-osztály 300 de limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,6-1,4 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 41-38 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 18,0-15,7 kWh/100 km

    GLC 300 e 4MATIC

    Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC

    Szabadság a legsokoldalúbb formájában: a GLC 300 e 4MATIC. A Mercedes-Benz GLC minden terepen az elemében van. Ennek a közepes méretű SUV-nek a modern designjában intelligensen egyesítettük a funkcionalitást és az energikusságot.

     

    GLC 300 e 4MATIC: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,5-2,2 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 57-51 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 17,8-16,5 kWh/100 km

    GLC 300 e Coupé

    Mercedes-Benz GLC 300 e Coupé

    A GLC 300 e 4MATIC-kal a Mercedes‑Benz először kínál egy Midsize Sport Utility Coupét az innovatív Plug-in Hybrid technikával, amely egy benzinmotor erejét egy nagy teljesítményű elektromotor hatékonyságával kombinálja.

     

    GLC 300 e Coupé: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,5-2,2 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 57-51 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 17,8-16,5 kWh/100 km

    E-osztály 300 e limuzin

    Mercedes-Benz E 300 e limuzin

    Minden idők legintelligensebb, de egyúttal legtakarékosabb E-osztálya. Íme az E-osztály 300 e. Egy okos üzleti limuzin tiszta, ugyanakkor szenvedélyes designnal, valamint minőségi, exkluzív utastérrel.

     

    E-osztály 300 e limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,1-1,8 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 47-41 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 14,9 kWh/100 km

    E-osztály 300 de limuzin

    Mercedes-Benz E 300 de limuzin

    Aligha van márkánknak még egy ilyen típuscsaládja, amely évtizedeken keresztül annyira meghatározó szerepet játszott volna az autózás felső kategóriájában, mint az E-osztály. A modell a menetkényelem és a közlekedésbiztonság mintaképe. Takarékos Plug-in Hybrid E 300 de modellként azonban a gazdaságosságé is.

     

    E-osztály 300 de limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,7-1,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 44-41 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 19,5-17,5 kWh/100 km

    E-osztály 300 de T-modell

    Mercedes-Benz E 300 de T-modell

    Az E-osztály 300 de T-modell Plug-in Hybridjeit annak a fontos célcsoportnak alkottuk, amely a Mercedes-Benz kényelmes felső kategóriáját kedveli: azoknak, akik sokat vannak úton, így nagyra értékelik a jóleső kényelmet a fárasztó autózás közben, és alkalomadtán a nagy vontatható tömeg is a hasznukra van.

     

    E-osztály 300 de T-modell: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,7 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 44 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 19,5 kWh/100 km

    GLE 350 de 4MATIC

    Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC

    Modern luxus az utakon és azokon túl is: ezt üzeni az új GLE 350 de 4MATIC formavilága. Ennek a nagyméretű SUV-nek igazi különlegessége az elektromos hatótávolsága: ez 31,2 kWh kapacitású akkumulátorának köszönhetően − megfelelő vezetési stílusnál − túllépi a 100 kilométert (az NEDC szerint).

     

    GLE 350 de 4MATIC: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,1 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 29 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 25,4 kWh/100 km

    S-osztály 560 e limuzin

    Mercedes-Benz S 560 e limuzin

    Az S-osztály ismét útmutató szerepet vállalt: az első olyan modellünk, amelyben debütált a legfrissebb, azaz harmadik Plug-in Hybrid-generáció minden komponense, a Mercedes-Benz S 560 e volt.

     

    S-osztály 560 e limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,6-2,5 l/100 km, CO2-kibocsátás, kombinált: 59-57 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 20,3-20,0 kWh/100 km

    Hogyan működik az EQ Power hajtás?


    EQ Power – a Mercedes-Benz hibrid hajtása.

    Az elektro- és a benzinmotor kombinációja a vezetés teljesen új élményét kínálja. Tudjon meg többet az EQ Power hajtás egyes hajtásrészegységeiről!

    Hogyan működik az EQ Power hajtás?


    EQ Power – a Mercedes-Benz hibrid hajtása.

    Az elektro- és a benzinmotor kombinációja a vezetés teljesen új élményét kínálja. Tudjon meg többet az EQ Power hajtás egyes hajtásrészegységeiről!

    Mercedes-Benz EQ Power: Plug-in Hybrid hajtás.

    Töltő-csatlakozóaljzat

    A nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátort a hátsó lökhárító jobb oldalán található töltő-csatlakozóaljzaton keresztül lehet kívülről tölteni.

    Az akkumulátor az intelligens fedélzeti töltőrendszernek köszönhetően tölthető wallboxnál, háztartási csatlakozóaljzatról vagy az egyre elterjedtebb nyilvános töltőállomásoknál.

    Lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor

    A teljesen feltöltött akkumulátor modelltől függően több mint 30 km tisztán
    elektromos hajtással történő és ezáltal helyi károsanyag-kibocsátás nélküli közlekedést tesz lehetővé.

    Hibrid hajtáshoz megfelelő sebességváltó az elektromotorral

    A szériakivitelben rendelkezésre álló 9G-TRONIC 9 fokozatú automata sebességváltó hibrid hajtómű egysége teljes mértékben integrálja magában az elektromotort, valamint a belső égésű és az elektromotort szétválasztó kiegészítő tengelykapcsolót.

    Belső égésű motor

    Modelltől függően négy- vagy hathengeres benzinmotorokat kombinálunk különböző teljesítményfokozatú hibrid modulokkal és akkumulátorokkal.

    A belső égésű motor teljesítményét szükség esetén támogatja az elektromotor, ami jelentősen megnöveli a gépkocsi gyorsításkori teljesítményét. Az eredmény egy olyan menetteljesítmény, amelyben találkozik a vezetési élmény és a komfort, valamint a lehető legkisebb fogyasztás és az alacsony károsanyag-kibocsátás.

    Energia-visszanyerő fékrendszer

    A rekuperáció lehetővé teszi az energia visszanyerését a tolóüzemmódban és a fékezések során.

    A hibrid hajtásrendszerek esetén azzal lehet a lehető legjobban csökkenteni a gépkocsi fogyasztását, hogy maximalizáljuk a tolóüzemmódban és a fékezések során történő energia-visszanyerést. Amikor Ön lenyomja a fékpedált, akkor először az elektromotor biztosítja a lassulást, és ekkor generátorként működik.

    E-osztály 300 e limuzin: üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 2,1-1,8 l/100 km, CO2-kibocsátás, súlyozott: 47-41 g/km, áramfogyasztás, kombinált: 14,9 kWh/100 km<p>Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozóan megadott értékek meghatározása az előírt mérési eljárásnak megfelelően (Pkw-EnVKV jelenleg érvényes kiadása, 2. §, 5., 6., 6a sz.) történt. Az adatok nem egy bizonyos gépkocsira vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag összehasonlítási célokat szolgálnak különböző járműtípusok között. Az értékek a keréktárcsa/gumiabroncs kombinációtól függően eltérőek. A valós közúti használat során mért értékek eltérhetnek a tanúsított névleges értékektől. A valós értékeket számos egyedi tényező befolyásolja, pl. egyéni vezetési stílus, környezeti tényezők, útviszonyok. </p>.


    Feltöltve – mérnöki tudással.

    Ismerkedjen meg azokkal az innovatív funkciókkal, amelyek nemcsak gazdaságosabbá, hanem egyben kényelmesebbé is teszik egy EQ Power gépkocsi vezetését.


    Feltöltve – mérnöki tudással.

    Ismerkedjen meg azokkal az innovatív funkciókkal, amelyek nemcsak gazdaságosabbá, hanem egyben kényelmesebbé is teszik egy EQ Power gépkocsi vezetését.

    Menetprogramok


    A Plug-in Hybrid menetprogramjai.

    Akár komfortosan, rendkívül gazdaságosan vagy sportosan szeretne közlekedni – gépkocsitól függően öt menetprogram közül választhat:

    Menetprogramok


    A Plug-in Hybrid menetprogramjai.

    Akár komfortosan, rendkívül gazdaságosan vagy sportosan szeretne közlekedni – gépkocsitól függően öt menetprogram közül választhat:

    C (Komfort) menetprogram:

    Alapbeállításként a kiegyensúlyozott és fogyasztásra optimalizált Komfort üzemmód van megadva.

    S (Sport) menetprogram:

    Nagyobb lendület és dinamika a kormányzás és a futómű sportosan kemény beállításával (AIRMATIC esetén), spontánabb reagálás a gázadásra, valamint módosított fokozatváltási időpontok (7G-TRONIC PLUS esetén).

    S+ (Sport Plus) menetprogram:

    A Sport Plus menetprogrammal az AIRMATIC-nak köszönhetően tovább fokozható a sportosság. A futómű és a hajtáslánc még dinamikusabb hangolású; az ECO Start-Stop funkció ki van iktatva.

    E (Economy) menetprogram:

    A motor nyugodt reagálóképességének, a korábbi nagyobb fokozatba kapcsolásoknak (7G-TRONIC PLUS esetén) és az ülésfűtés, a hátsóablak-fűtés, valamint a klímaberendezés módosított teljesítményének köszönhetően a lehető legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztásra történő beállítás. A hibrid technológia révén a program támogatja az úgynevezett „vitorlázás" és „vitorlázás+“ funkciót: ha a vezető leveszi a lábát a gázpedálról, akkor a gépkocsi a saját mozgási energiáját felhasználva üzemanyag-takarékosan halad az úton.

    I (Individual) menetprogram:

    A vezető számára a kormányzás-, hajtáslánc- és futómű-beállítások teljesen kívánsága szerinti megváltoztatásának lehetőségét kínálja – a gazdaságostól a komfortoson keresztül egészen a sportosig. A kiválasztás egyszerűen és kényelmesen a fejegység konfigurációs menüjén keresztül történik.

    Az előre konfigurált menetprogramokban is meghatározhatók egyes paraméterek, mint pl. az ECO Start-Stop funkció vagy a gépkocsiszint beállítása. Ha ezt követően áttér egy másik menetprogramra, akkor a rendszer visszaállítja az adott üzemmód számára tárolt beállításokat.

    Üzemmódok


    A Plug-in Hybrid üzemmódjai.

    Üzemmódok


    A Plug-in Hybrid üzemmódjai.

    A kiválasztott üzemmód megjelenik a Plug-in Hybrid kombinált műszeregységében.

    Az intelligens hajtásrendszer-menedzsment az energia és a hatótávolság lehető leghatékonyabb felhasználása érdekében önállóan kiválasztja a belső égésű motor és az elektromotor ideális kombinációját. Ha akarja, a vezető azonban saját maga is átkapcsolhat az üzemmódok között.

    Menetprogramtól függően négy üzemmód áll rendelkezésre:

    Hibrid: az összes hibridfunkció, mint pl. elektromos hajtás üzemmód, boost és rekuperáció rendelkezésre áll, és azokat a közlekedési helyzettől, valamint az adott útvonaltól függően az alacsony fogyasztás elérése érdekében optimális módon automatikusan használja a rendszer.

    E-MODE: a kizárólagosan elektromos autózásra szolgál – például a belvárosban vagy abban az esetben, ha a lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi szintje elegendő a hátralevő távolságra.

    E-SAVE: a rendszer fenntartja a lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi állapotát – a későbbi tisztán elektromos autózás számára. Az elektromos hajtás üzemmód ezért csak korlátozottan áll rendelkezésre.

    CHARGE: a lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor belső égésű motor segítségével történő menet közbeni töltésére szolgál. Ekkor nem lehetséges az elektromos hajtás üzemmód.

    Útvonalalapú üzemeltetési stratégia


    Útközben, előrelátóan.

    Útvonalalapú üzemeltetési stratégia


    Útközben, előrelátóan.

    Az útvonalalapú üzemeltetési stratégia átfogóan és egyszersmind észrevétlenül támogatja Önt a gazdaságos vezetési stílus kialakításában. A funkció a COMAND Online navigációs rendszer adatait felhasználva Ön helyett dönt a különböző üzemmódok optimális sorrendjéről. Ha megtörtént az úti cél megadása, akkor a rendszer a teljes út során az energia optimális felhasználása érdekében vezérli a lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor töltését és kisütését.

    Így pl. gondoskodik arról, hogy lehetőleg teljesen feltöltött akkumulátorral érje el a városokat, és ezáltal gazdaságosan és túlnyomórészt elektromos hajtással haladhasson a gyakori megállással és elindulással járó közlekedési helyzetekben. Városon kívül pedig az útvonalalapú üzemeltetési stratégiának köszönhetően optimálisan a hátralevő útszakaszokhoz igazítható a lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi állapota.

    Rezgéssel jelző gázpedál


    Érezhetően hatékony autózás.

    Rezgéssel jelző gázpedál


    Érezhetően hatékony autózás.

    A rezgéssel jelző gázpedál megkönnyíti az üzemmódok közötti átkapcsolást: ha az E-MODE üzemmódban történő elektromos autózásnál a gázpedálon nyomáspont érezhető, akkor elérte a maximálisan rendelkezésre álló elektromos futásteljesítményt. További gázadás esetén a rendszer beindítja a belső égésű motort. Az ECO asszisztens kettős impulzussal jelzi, hogy az adott közlekedési helyzetben a belső égésű motor leállításához le kellene venni a lábát gázpedálról.

    Rekuperáció és "vitorlázás" funkció


    Aki fékez, energiát nyer.

    Nagyobb elektromos hatótávolság a rekuperációnak köszönhetően: a gázelvétellel történő lassításnál (tolóüzemmód) és a fékezésnél az elektromotor generátorként működik, ami fékezőnyomatékot hoz létre a kerekeken. Az ekkor nyert elektromos energia visszaáramlik az akkumulátorba és ezáltal növeli annak töltöttségi állapotát.

    Rekuperáció és "vitorlázás" funkció


    Aki fékez, energiát nyer.

    Nagyobb elektromos hatótávolság a rekuperációnak köszönhetően: a gázelvétellel történő lassításnál (tolóüzemmód) és a fékezésnél az elektromotor generátorként működik, ami fékezőnyomatékot hoz létre a kerekeken. Az ekkor nyert elektromos energia visszaáramlik az akkumulátorba és ezáltal növeli annak töltöttségi állapotát.

    A következő négy energia-visszanyerési fokozat közül lehet választani:

    D+: "vitorlázás" üzemmód, nincs rekuperáció
    D: kismértékű rekuperáció
    D–: nagymértékű rekuperáció
    DAuto: közlekedési helyzettől függő rekuperáció

    A további energiatakarékosság érdekében az úgynevezett "vitorlázás" üzemmódban a rendszer teljesen leállítja és a hajtásláncról leválasztja a motort. A gépkocsi a belső égésű motor vonszolónyomatékából adódó veszteségek nélkül gurul tovább.

    A Média Kijelzőn megjelenik az Plug-in Hybrid gépkocsin belüli energiaáramlás.

    Különösen hatékony energia-visszanyerést és ezáltal további hatótávolság-növelést tesz lehetővé az opcionális felszereltségként rendelkezésre álló, radarérzékelőkkel támogatott, rekuperatív fékrendszer. A rendszer a COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS radarérzékelőinek adatait használja fel arra, hogy a szükségleteknek megfelelően vagy megnövelje, vagy nullára csökkentse a rekuperációt és így a lassulást.